در حال بارگذاری...

ESI SimulationX v4.1.1.63427 شبیه سازی سیستم چند فازی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 8797 15 دی 1398
ESI SimulationX ESI SimulationX نرم افزار کاربردی در زمینه شبیه سازی سیستم های چند فازی می باشد که با دارا بودن قابلیت ها و امکانات متعدد موجب تسهیل و بهبود چرخه توسعه محصولات می گردد. از جمله ویژگی های برنامه ESI SimulationX می توان به انطباق پذیری با الزامات و فرآیندهای خاص کاربر و انعطاف پذیری در همگام سازی با دیگر ابزارها اشاره کرد. بر اساس استاندارد باز مدلیکا ، برنامه SimulationX پلتفرمی را ارائه می کند که به راحتی قابلیت انطباق با نیازهای کاربر را دارد. با استفاده از این برنامه می توان از عناصر آماده موجود در کتابخانه های ITI استفاده کرده و آنها را بر اساس نیاز کاربر اصلاح کرد و یا کتابخانه جدیدی را ایجاد نمود و اجزای مختلف را از ابتدا مدلسازی کرد. در واقع این فضای شبیه سازی با دارا بودن ساختار مدولار به کاربر کمک می کند تا بهترین ابزار برای مقصودش را پیدا کند.
از دیگر قابلیت های نرم افزار ESI SimulationX می توان به این نکته اشاره کرد که رابط های متعدد همراه با ابزارهای CAx و قابلیت های پس پردازشی و همچنین استانداردهای باز مانند FMI موجب اطمینان حاصل نمودن از یکپارچگی کامل SimulationX در مجموعه ابزارهای موجود کاربر می گردد. این برنامه دارای رابط کاربری گرافیکی هوشمندی بوده که تصویرسازی منسجمی از مدل را بر اساس اصل «آنچه که می بینید همان چیزی است که در واقعیت وجود خواهد داشت» را در اختیار کاربر قرار می دهد. از جمله دیگر قابلیت ها و امکانات قابل توجه این برنامه می توان به نمادهای مهندسی موجود در نمای نموداری و نمای سه بعدی اشاره کرد که امکان مشاهده و بررسی قسمت های مختلف مدل و برنامه را به راحتی فراهم کرده و همچنین از آن می توان به عنوان یک راه ارتباطی با همکاران و مشتریان جهت تبادل پیام استفاده کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1.7 گیگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
System requirements
  • Windows 7/8/10
  • Memory:1 GB (2 GB for x64 systems) / depending on application** min. 4 GB
  • Space:min. 2 GB
  • Graphics: 3D-capable video card