در حال بارگذاری...

PTC Creo EMX 14.0.0.0 for Creo 8.0 پلاگین طراحی قالب صنعتی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 4546 1 تیر 1400
PTC Creo EMX PTC Creo EMX نرم افزاری در زمینه طراحی قالب ها بوده که که شامل پکیج های کاملی از صفحات و اجزای تامین کنندگان پیشرو به همراه الزمات استاندارهای اصلی در این زمینه می باشد. برنامه PTC Creo EMX به طور خودکار طراحی مونتاژ ، مشخصات و طراحی صفحات را با توجه به الزامات ESKD ایجاد می کند. شکل دهی اجزا می تواند به طور مستقیم در این برنامه انجام گردد و یا می توان از اجزای شکل دهی ایجاد شده در CreoTool Design استفاده کرد. برنامه PTC Creo EMX دارای رابط کاربری گرافیکی تخصصی بوده که دارای نمای شماتیک دو بعدی از طراحی نهایی بلوک های مدل و همچنین اجزای دیگر می باشد. در عین حال نیز می توان از طراحی ها ، اجزا و انواع مختلف دستگاه های قالب گیری تزریقی کاربر نیز استفاده کرد و عرضه کننده را در پایگاه داده وارد کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به انتخاب پارامترهای اصلی اجزای قالب به وسیله حالت دو بعدی اشاره کرد. البته اگر مکان یابی پارامترهای یک یا دیگر اجزا ضروری است ، از ساختار 3 بعدی می توان استفاده کرد. این رویکرد می تواند به طور جشمگیری سرعت فرآیند طراحی قالب را افزایش دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
PTC Creo EMX 14.0.0.0 for Creo 8.0
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 307 مگابايت ( کرک شده )
PTC Creo EMX 12.0.2.0 for Creo 6.0
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 290 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
Operating System
  • Windows 7/8/10/11