در حال بارگذاری...

Chaos Vantage 2.2.3 مشاهده سریع صحنه سه بعدی ساخته شده

Chaos Vantage Chaos Vantage نرم افزاری که به شما امکان می دهد صحنه سه بعدی ساخته شده خود را به صورت بلادرنگ (real-time) و با استفاده از فناوری Ray Tracing مشاهده کنید. با استفاده از Chaos Vantage نیازی به رندرکردن طولانی ندارید. به سادگی صحنه V-Ray کامل خود را به Vantage بکشید و رها کنید و شروع به مشاهده کنید. همچنین یک اتصال زنده مستقیم از 3ds Max در دسترس است، بنابراین می توانید از آن مانند یک پنجره پیش نمایش استفاده کنید. Chaos Vantage به یک کارت گرافیک NVIDIA RTX نیاز دارد.

Peregrine Labs Yeti 5.0.0 پلاگین ساخت مو ، پرز و خز در مایا

PeregrineLabs Yeti Yeti پلاگینی برای نرم افزار مایا ورژن 2023 و 2024 که برای ساخت انواع مو ، خز، پرز و برگ در نرم افزار Autodesk Maya ساخته شده است. مجموعه پلاگین Peregrine Labs Yeti به عنوان یک راه حل نهایی توسعه یافته است که می‌توانید از آن برای پراکندگی اشیایی مانند برف، گرد و غبار، هر ذره یا حتی علف یا برگ در امتداد خز استفاده کنید. Yeti از موتورهای رندر مختلف از جمله Pixars Renderman 3Delight Chaos Groups Vray و Solid Angles Arnold پشتیبانی می کند.

Thea For SketchUp/Cinema 4D/Rhino v3.5.1975 موتور رندرینگ

Thea Thea یک پلاگین یکپارچه بوده که از تمامی قابلیت های Thea Render بهره گرفته و امکان ایجاد رندرهای فوتورئالیسم با کیفیت بالا را فراهم می کند. همچنین  برنامه Thea دارای امکانات و قابلیت های پیشرفته ای مانند رندر تعاملی ، مواد و اجزای مبتنی بر فیزیک واقعی ، لایه بندی مواد خلاقانه ، پشتیبانی از نور IES و HDRI همراه با سیستم رندرینگ کارآمد می باشد.

Solid Angle Maya to Arnold 5.3.5.2 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle Maya to Arnold Solid Angle Maya to Arnold (MtoA) موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Arnold for Maya (یا MtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد مایا ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.

Solid Angle Cinema 4D to Arnold 4.6.8 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle To Arnold for Cinema 4D Solid Angle To Arnold for Cinema 4D (C4DtoA) موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Solid Angle To Arnold for Cinema 4D (C4DtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد Cinema 4D ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.

Solid Angle Houdini to Arnold 6.2.5.2 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle To Arnold for Houdini Solid Angle Houdini to Arnold (HtoA) موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Solid Angle Houdini to Arnold (HtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد Houdini ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.