در حال بارگذاری...

Chaos Phoenix 5.10.00 For 3ds Max پلاگین فونیکس

Chaos Phoenix

Phoenix

 فونیکس پلاگین کاربردی برای 3ds Max و یک راه حل همه جانبه برای دینامیک سیالات مانند شبیه سازی آتش، دود، مایعات، امواج اقیانوس، پاشش، اسپری، مه و موارد دیگر است. پلاگین Chaos Phoenix برای هنرمندان سه بعدی ساخته شده است که می خواهند FX پویا با استفاده از تنظیمات از پیش تعیین شده سریع، راه اندازی سریع و کنترل های بصری ایجاد کنند. با استفاده از Chaos Phoenix میتوانید پیش نمایش و رندر تعاملی در viewport، تنظیم شبیه سازی در پرواز، انواع افکت های سیال مبتنی بر فیزیکی را با کنترل های سریع و انعطاف پذیر برای شبیه سازی های رندر، زمان بندی مجدد و پالایش ایجاد کنید. Phoenix به طور یکپارچه در 3ds Max ادغام شده و برای رندر کردن با V-Ray بهینه شده است و سازگار با ابزارهای برتر صنعتی مانند Alembic، Krakatoa، Stoke MX و OpenVDB میباشد.

Solid Angle To Arnold 4.5.1 for Cinema 4D موتور رندرینگ آرنولد

C4DtoA

Solid Angle To Arnold for Cinema 4D (C4DtoA)

 موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Solid Angle To Arnold for Cinema 4D (C4DtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد Cinema 4D ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.

Solid Angle Houdini to Arnold 6.1.4.0 موتور رندرینگ آرنولد

HtoA

Solid Angle Houdini to Arnold (HtoA)

 موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Solid Angle Houdini to Arnold (HtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد Houdini ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.

Peregrine Labs Yeti 4.2.3 پلاگین ساخت مو ، پرز و خز در مایا

PeregrineLabs YetiYeti

 پلاگینی برای نرم افزار مایا ورژن 2022 و 2023 که برای ساخت انواع مو ، خز، پرز و برگ در نرم افزار Autodesk Maya ساخته شده است. مجموعه پلاگین Peregrine Labs Yeti به عنوان یک راه حل نهایی توسعه یافته است که می‌توانید از آن برای پراکندگی اشیایی مانند برف، گرد و غبار، هر ذره یا حتی علف یا برگ در امتداد خز استفاده کنید. Yeti از موتورهای رندر مختلف از جمله Pixars Renderman 3Delight Chaos Groups Vray و Solid Angles Arnold پشتیبانی می کند.

Chaos Corona 9.1 for 3ds Max موتور رندرینگ کرونا

Corona 3ds Max

Corona

 یک پلاگین رندر حرفه ای با کارایی بالا (غیر جانبدارانه) و مدرن برای Autodesk 3ds Max 2016 - 2023 است که قابلیت نور و متریال را افزایش خواهد داد و از پردازنده سیستم برای رندر استفاده میکند. همچنین Corona به عنوان یک برنامه مستقل قابل استفاده است. با وجود مدت کوتاهی از انتشار این پلاگین رندر حرفه ای، Corona Renderer به یک رندر آماده برای تولید تبدیل شده است که قادر به ایجاد نتایج با کیفیت بالا است.

Solid Angle 3ds Max to Arnold 5.5.0.7 موتور رندرینگ آرنولد

MAXtoA

Solid Angle 3ds Max to Arnold (MAXtoA)

 آرنولد یک موتور رندر سه بعدی پیشرفته است. Arnold موتور رندر پیچیده پیش‌فرض است که همراه با 3ds Max ارائه می‌شود و یکی از موتورهای پرکاربرد در تولیدات بزرگی مانند Gravity، Elysium، Pacific Rim، Alice in Wonderland و بسیاری دیگر است. در دستیابی به نتایج قابل اعتماد، خوب و واقعی نسبتاً سریع، که می تواند به کاربر زمان بدهد تا به جای تغییر تنظیمات آن، صرف بهبود صحنه واقعی کند، از خود برتری دارد. آرنولد از ابتدا برای ردیابی پرتوهای کارآمد مجموعه داده‌های هندسی پیچیده مورد نیاز برای انیمیشن‌های بلند CGI و جلوه‌های بصری با بودجه بالا طراحی شده است، در عین حال خط لوله را ساده می‌کند، تعداد پاس‌ها را کاهش می‌دهد، نیازهای ذخیره‌سازی را به حداقل می‌رساند و تعامل را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.