در حال بارگذاری...

Solid Angle Maya to Arnold 5.3.5.2 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle Maya to Arnold Solid Angle Maya to Arnold (MtoA) موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Arnold for Maya (یا MtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد مایا ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.

Solid Angle Cinema 4D to Arnold 4.6.8 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle To Arnold for Cinema 4D Solid Angle To Arnold for Cinema 4D (C4DtoA) موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Solid Angle To Arnold for Cinema 4D (C4DtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد Cinema 4D ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.

Solid Angle Houdini to Arnold 6.2.5.2 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle To Arnold for Houdini Solid Angle Houdini to Arnold (HtoA) موتور رندرینگ پیشرفته ردیابی اشعه مونت کارلو است که برای نیازهای انیمیشن های بلند و جلوه های بصری ساخته شده است. از زبان سایه باز برای تعریف متریال ها و بافت ها استفاده می کند. Solid Angle Houdini to Arnold (HtoA) یک پل به رندر آرنولد از داخل رابط استاندارد Houdini ارائه می دهد. Solid Angle ارائه دهنده پیشرو نرم افزار رندر انیمیشن و جلوه های بصری است. تیم آرنولد معتقد است که محاسبه دقیق و کارآمد انتقال نور در صحنه های CG بهترین راه برای ایجاد تصاویر خیره کننده برای فیلم ها و تلویزیون است. توسعه دهندگان تلاش می کنند تا بهترین ابزارهای رندر را برای ایجاد کارآمد تصاویر واقعی در اختیار مشتریان قرار دهند.

Chaos Vantage 2.2.2 مشاهده سریع صحنه سه بعدی ساخته شده

Chaos Vantage Chaos Vantage نرم افزاری که به شما امکان می دهد صحنه سه بعدی ساخته شده خود را به صورت بلادرنگ (real-time) و با استفاده از فناوری Ray Tracing مشاهده کنید. با استفاده از Chaos Vantage نیازی به رندرکردن طولانی ندارید. به سادگی صحنه V-Ray کامل خود را به Vantage بکشید و رها کنید و شروع به مشاهده کنید. همچنین یک اتصال زنده مستقیم از 3ds Max در دسترس است، بنابراین می توانید از آن مانند یک پنجره پیش نمایش استفاده کنید. Chaos Vantage به یک کارت گرافیک NVIDIA RTX نیاز دارد.

Chaos Corona 11.1 for 3ds Max + Material Library موتور رندرینگ کرونا

Corona for 3dsMax Corona یک پلاگین رندر حرفه ای با کارایی بالا (غیر جانبدارانه) و مدرن برای Autodesk 3ds Max 2016 - 2024 است که قابلیت نور و متریال را افزایش خواهد داد و از پردازنده سیستم برای رندر استفاده میکند. همچنین Corona به عنوان یک برنامه مستقل قابل استفاده است. با وجود مدت کوتاهی از انتشار این پلاگین رندر حرفه ای، Corona Renderer به یک رندر آماده برای تولید تبدیل شده است که قادر به ایجاد نتایج با کیفیت بالا است.

Solid Angle 3ds Max to Arnold 5.6.6.2 موتور رندرینگ آرنولد

Solid Angle 3ds Max to Arnold Solid Angle 3ds Max to Arnold (MAXtoA) آرنولد یک موتور رندر سه بعدی پیشرفته است. Arnold موتور رندر پیچیده پیش‌فرض است که همراه با 3ds Max ارائه می‌شود و یکی از موتورهای پرکاربرد در تولیدات بزرگی مانند Gravity، Elysium، Pacific Rim، Alice in Wonderland و بسیاری دیگر است. در دستیابی به نتایج قابل اعتماد، خوب و واقعی نسبتاً سریع، که می تواند به کاربر زمان بدهد تا به جای تغییر تنظیمات آن، صرف بهبود صحنه واقعی کند، از خود برتری دارد. آرنولد از ابتدا برای ردیابی پرتوهای کارآمد مجموعه داده‌های هندسی پیچیده مورد نیاز برای انیمیشن‌های بلند CGI و جلوه‌های بصری با بودجه بالا طراحی شده است، در عین حال خط لوله را ساده می‌کند، تعداد پاس‌ها را کاهش می‌دهد، نیازهای ذخیره‌سازی را به حداقل می‌رساند و تعامل را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.