در حال بارگذاری...

Net Disabler 1.1 غیرفعال کردن دسترسی به اینترنت

اینترنت SalaR 43134 3 اردیبهشت 1400
Net Disabler Net Disabler نرم افزاری کاربردی که به شما کمک می کند ارتباط با اینترنت را با یک کلیک غیرفعال کنید و برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به اینترنت میتوانید برای برنامه Net Disabler رمز عبور تعریف کنید با استفاده از برنامه Net Disabler مسدود کردن اینترنت با چند روش امکانپذیر است. با استفاده از فایروال ویندوز یا غیرفعال کردن کارت شبکه و یا با استفاده از سرور DNS این کار امکانپذیر است . خاموش کردن اینترنت به طور موقت کار پیچیده ای نیست و می توانید به روش های مختلف آنرا انجام دهید. اما اگر شما به دنبال یک راه حل نرم افزاری هستید که می تواند این کار را با استفاده از برنامه Net Disabler انجام دهید. پنجره اصلی نرم افزار Net Disabler وضعیت فعلی اتصال به اینترنت (روشن یا خاموش) را همراه با روش های مسدود کردن اینترنت نشان می دهد.
توجـه
  • در صورتیکه از این نرم افزار برای غیرفعال کردن اینترنت استفاده کرده‌ا‌ید، تا زمانی که با همین برنامه اینترنت متصل نشده است، نرم افزار را حذف نکنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10