در حال بارگذاری...

IronCAD Design Collaboration Suite 2024 v26 طراحی صنعتی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 11512 3 دی 1402
IronCAD IronCAD نرم افزاری پیشرو در زمینه بهره وری طراحی بوده که ابزارها و امکانات کاربردی را در حوزه ساخت و مونتاژ در اختیار کاربران قرار می دهد. برنامه IronCAD Design ابزارهای طراحی هوشمندی را مانند Smart eBehavior ارائه می کند که قابلیت ایجاد طراحی های پویا بر اساس پیکربندی ، مونتاژ و عملکرد بهینه شده محصول را فراهم می کند. معمولاً سیستم های پیکربندی ، قوانین و متغیرها را در سطح بخش ایجاد می کنند و شامل موتورهای پیچیده ای همراه با تعداد ثابتی از تغییرات هستند.قابلیت Smart eBehavior برنامه IronCAD با نحوه پیکربندی محصولات در سطح مونتاژ کار می کند و به همین دلیل انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار مهندسان قرار می دهد و از طرفی دسترسی مشتریان و دیگر ذینفعان را به داده های IronCAD فراهم می کند.
با استفاده از برنامه IronCAD می توان مونتاژهای پیشرفته ای را ایجاد نمود که قابلیت تنظیم و اصلاح را بر اساس قوانین داخلی برنامه دارند. همچنین با بکارگیری پایگاه داده این برنامه می توان فرآیند طراحی به وسیله استفاده مجدد از اجزای معمولی برای طراحی محصولات جدید را تسریع کرد. این برنامه امکانات و قابلیت های متعددی را ارائه می کند به طوری که تیم های فروش می توانند به صورت مستقیم داده های 3D را جهت رفع نیاز مشتریان پیکربندی نمایند و حتی پیشنهادات جدیدی را نیز ارائه نمایند. علاوه بر قابلیت این برنامه در سرعت بخشیدن به فرآیند تولید ، قابلیت همکاری این برنامه نیز امن و حرفه ای است زیرا تمامی داده برای تبدیل به داده های واقعی و قابل استفاده می بایست به تیم مهندسی ارجاع داده شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 2.6 گیگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار و فایل آپدیت را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\IronCAD\2024\bin کپی و جایگزین فایل های قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • Windows 8/10/11
  • CPU: A Pentium 4 CPU or higher (current AMD processors supported)
  • Memory: 4GB Recommended (8 GB or more for large assembly work)
  • Direct X and/or OpenGL compatible accelerated video graphics card (required for large assembly work)
  • Space: 2 GB of free disk space to install. More recommended for design data.