در حال بارگذاری...

Golden Software MapViewer 8.7.752 نقشه کشی و آنالیز داده های مکانی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 6689 3 بهمن 1398
MapViewer Golden Software MapViewer نرم افزار قدرتمندی در زمینه نقشه برداری بوده که امکان استفاده حداکثری از داده ها را فراهم می کند. با استفاده از برنامه MapViewer به سرعت می توان نقشه های با کیفیت بسیار بالا همراه با قابلیت های نقشه برداری موضوعی و تحلیل مکانی را ایجاد نمود. از دیگر قابلیت های برنامه MapViewer می توان به امکان تشخیص الگوها و روندها در داده ها ، درک روابط مکانی و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان و ذینفعان ، دارا بودن ابزارهای لازم جهت نمایش و آنالیز توزیع جغرافیایی داده ها به منظور اتخاذ تصمیمات درست ، شناسایی فرصتها جهت افزایش بهره وری ، نوآوری و سودآوری اشاره کرد. این برنامه قابلیت ها و امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد که در نهایت موجب تبدیل داده ها به اطلاعات ارزشمند می گردد.
نرم افزار Golden Software MapViewer امکانات و گزینه های متعددی را به منظور اصلاح و ویرایش در اختیار کاربر قرار می دهد که از جمله آنها می توان به امکان افزودن عنوان ، علائم و اختصارات ، مقیاس ،  شبکه نصف النهارات و مدارات خطوط مشخصه زمین ، نقشه بزرگ شده ، اعمال مقیاس های رنگی خطی ، ویرایش تمام پارامترهای محوری ، تعریف استایل مورد نظر برای خطوط و رنگها ، افزودن و ویرایش متن و خطوط چندگانه ، چندضلعی ، نمادها ، منحنی ها ، نمایش نقشه های چندگانه در یک نمایش و تنظیم چرخش و شیب اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 91 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و در قسمت Product نرم افزار MapViewer را انتخاب کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید
  • بوسیله سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10