در حال بارگذاری...

Ashlar-Vellum Kinetics 2.1 R10129 شبیه سازی حرکت

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 5124 11 آذر 1398
Ashlar-Vellum Kinetics Ashlar-Vellum Kinetics مجموعه ای از نرم افزارهای شبیه سازی حرکت را ارائه می کند که مستقل از هر نرم افزار مدلسازی CAD یا 3D است. از جمله ویژگی های برنامه Kinetics می توان به پشتیبانی از سیستم عامل مکینتاش و ویندوز ، بهبود طراحی مهندسی ، بهینه سازی عملکرد مونتاژ و محصولات و کاهش نمونه های اولیه مورد نیاز اشاره کرد. در محیط تست مجازی این نرم افزار ، حرکات فیزیکی یک مدل یا مونتاژ تعیین ، نیروها محاسبه و اجزاء آنالیز می شوند و از طریق مطالعات حرکتی مبتنی بر زمان نیز به حل چالش های رایج کمک می شود. با استفاده از برنامه Kinetics به راحتی می توان مدل مورد نظر را بارگیری نمود و پس از تعیین اتصالات ، این برنامه با استفاده از امکانات و قابلیت های متعددش ، حرکت را شبیه سازی و آنالیزی از مدل مورد نظر را ارائه می کند.
بر خلاف دیگر نرم افزارهای شبیه سازی حرکت ، Kinetics از Ashlar-Vellum Organic Workflow پیروی می کند که امکان تست بخش ها و مونتاژها در هر زمان و از هر مدلی در فرآیند طراحی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 584 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • Windows 7 / 8.1 (x64)
  • GPU:32 MB Accelerated Video Card w/ Open GL Medium- to High-performance Workstation-class Graphics Subsystem Recommended for Real-time Rendering or Complex Files
  • Memory:1 GB RAM Required / 2+ GB Recommended / Large Projects May Require Much More
  • Space:2 GB Free Hard Drive Space Required / 8+ GB Recommended