در حال بارگذاری...

MAZAK FG-CADCAM 2020.0.1932 پردازش و شبیه سازی لوله و اتصالات

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 8678 10 آبان 1398
MAZAK FG-CADCAM MAZAK FG-CADCAM نرم افزاری کاربردی که در جهت پردازش لوله ها و اتصالات به کار می رود به طوری که پردازش پیچیده ترین اشکال لوله ها را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. برنامه FG-CADCAM امکان مدلسازی 3D را به کاربر ارائه می کند که موجب ایجاد اتصالات محکم تر و دقیق تری در لوله ها می گردد. برنامه FG-CAD/CAM همچنین قابلیت اعمال هر گونه برش را به وسیله حرکت کامل محوری برای پردازش پیشرفته یا برش عمودی بر سطح برای پردازش دو بعدی برش فراهم می کند. با استفاده از دیگر امکانات این برنامه و به منظور پردازش پیوسته در یک برنامه NC می توان بخش های مختلف را در طول مشترک با هم ادغام کرد. برنامه MAZAK FG-CADCAM قابلیت خواندن داده های DXF ، DWG و IGES و همچنین ایجاد یک شکل سه بعدی از یک شکل دو بعدی را دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 929 مگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
System Requirements
  • Windows 7 SP1/8.1/10 (x64)
  • CPU: Dual Core, 2.8 GHz CPU or greater
  • Memory: 8GB RAM or greater (depending on OS)
  • Space: 40 GB available storage
  • GPU: Dedicated graphics card capable of 1024 x 768 minimum resolution (32bit mode)