در حال بارگذاری...

MSC EASY5 2020 شبیه سازی پیشرفته سیستم کنترل

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 7486 3 مرداد 1399
MSC EASY5 MSC EASY5 نرم افزاری برای شبیه سازی پیشرفتۀ سیستم‌ کنترل‌ است. با استفاده از برنامه MSC EASY5 می‌توانید به دقت سیستم‌های کنترل ، پنوماتیک هیدرولیک ، مکانیک گازی ، کنترل دمایی ، الکتریکی ، مکانیکی ، خنک‌سازی و محیط ، سیستم‌های روان‌سازی یا سوختی و داده‌های نمونه‌برداری شده/رفتار زمان گسسته را شبیه‌سازی کنید. مهندسی هواپیما ، خودرو ، تجهیزات کشاورزی و سایر سیستم‌های پیچیده نیازمند رویکردی سیستمی-مهندسی است که در آن علاوه بر اجزا و زیرسیستم‌ها ، همۀ سیستم به منزلۀ یک کل واحد آزموده شوند. روش‌های سنتی ساخت و آزمایش، نیازمند زمان و هزینۀ زیادی هستند و هر صنعتی امروزه بیش از هر زمان دیگری با چالش افزایش نوآوری در عین کاهش هزینه و زمان روبه‌رو است. سیستم‌های دینامیک معمولاً با معادله های دیفرانسیل عمومی یا معادله‌های تفاضلی سروکار دارند.
نرم‌افزار MSC EASY5 ساخت و تحلیل چنین سیستم‌هایی را با برنامه‌ای گرافیکی و نموداری ساده می‌کند. مجموعۀ جامع اجزای ازپیش‌آماده‌شده که در منابع خاص برنامه ذخیره شده، تجمیع مدلی نمادین را ساده‌تر کرده است و شبیه‌سازی سیستم سریع و دقیق را تسهیل می‌کند. مهندسان می‌توانند در نمونۀ ترسیمیِ نموداریِ مشابهی کار کنند تا ارتباط‌های بین داده‌ها را بین اجزا اضافه و مشخص کنند. این کار در محیطی جذاب، با کاربری آسان و مدل‌سازی سلسله مراتبی چندسطحی قابل اجراست.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 462 مگابايت به همراه فعال ساز

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
این آموزش برای نرم افزار MSC Adams میباشد، اما مراحل نصب و فعال سازی محصولات MSC شبیه به هم میباشد
  
Operation Systems
  • Windows 7/8/10