در حال بارگذاری...

MSC Actran 2020.0 شبیه سازی آکوستیک سیستم

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 6152 13 تیر 1399
MSC Actran MSC Actran نرم افزاری در راستای فناوری های جدید آکوستیک ، ویبرو آکوستیک و آئرو آکوستیک میباشد که تولید کنندگان را قادر می سازد با بهینه سازی فرآیندهای آنها ، مدل های دقیقتر پیش بینی نویز را از طرح های آنها بسازند. اکنون با کمک برنامه MSC Actran تولیدکنندگان وسایل نقلیه الکتریکی می توانند صدای داخلی موتورهای الکتریکی را که در فرکانس های متوسط و بالا با استفاده از Actran SEA برطرف کنند. موتور شبیه سازی بدون مش آن ، سیستم های بزرگ آکوستیک ویبرو را بر اساس مدل های اجزای محدود موجود (فرکانس پایین) در MSC Nastran شبیه سازی می کند. مهندسین اکنون می توانند یک وسیله نقلیه کامل شامل مواد چند لایه در لایه های فرکانس متوسط تا بالا را مدلسازی کرده و عایق بندی ، میرایی و جذب اثرات صوتی در محدوده های وزنی و هزینه ای را بهینه سازند.
همچنین تصمیم گیری برای گردش کار مهندسی Noise ، Vibration و Harshness (NVH) بهبود یافته است. نتایج آزمون مورد نیاز تیم های اندازه گیری و کیفیت اکنون به طور خودکار برای آزمایش های مجازی مطابق با روش های آزمایش صوتی استاندارد برای تابش قدرت و اندازه گیری سر و صدا از طریق عبور خودرو از جمله ISO 3744 ، ISO 3745 ، SAE J1074 و IEC 61672-1 تولید می شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 767 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
این آموزش برای نرم افزار MSC Adams میباشد، اما مراحل نصب و فعال سازی محصولات MSC شبیه به هم میباشد
  
System Requirements
  • Windows 10/Windows 7 (with SP1)
  • CPU: any x86-64 processor that supports the SSE3 extensions (such as the AMD Opteron and Intel Xeon)
  • GPU: NVidia Tesla K40, K80 or P100*
  • Graphics:OpenGL-3.2