در حال بارگذاری...

CyberLink MakeupDirector Ultra 2.0.2817.67535 آرایش و میکاپ حرفه ای چهره

CyberLink MakeupDirector CyberLink MakeupDirector نرم افزاری قدرتمند به منظور آرایش و میکاپ حرفه ای تصاویر چهره می باشد که با تشخیص هوشمند و دقیق اعضای صورت، چشم ها، لب ها، گونه ها، ابروها، موژه ها و ... امکان آرایش و میکاپ چهره را به صورت کاملا حرفه‌ ای در اختیار کاربران قرار می دهد. نرم افزار CyberLink MakeupDirector با رابط کاربری زیبا و جذاب خود یکی از بهترین انتخاب ها برای پیاده سازی طرح مورد نظر بر روی چهره افراد است، تمامی عملیات رتوش، ویرایش و آرایش چهره در این نرم افزار قابل تنظیم بوده و نرم افزار به کاربر کمک می کند تا بخش های مورد نظر خود (برای مثال میزان صافی یا رنگ پوست) را به دلخواه و متناسب با سلیقه خود تغییر دهد، نرم افزار CyberLink MakeupDirector با دریافت تصویر فرد مورد نظر شما بهترین نوع میکاپ را با توجه به خواسته ها و سلیقه ی وی در اختیارتان قرار می دهد و از این جهت انتخابی ایده آل برای عکاسان آتلیه ای، گریمورها و آرایشگران حرفه ای می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ورژن 2.0.2817
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • به روی فایل Block Host.cmd کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید ( تـوضیـح )
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11