در حال بارگذاری...

Digital Physiognomy 1.831 چهره نگاری و شخصیت شناسی از روی عکس

Digital Physiognomy Digital Physiognomy حتما شما هم نرم افزارهای چهره سازی و چهره نگاری را دیده اید. از این نرم افزارها برای طراحی چهره با اجزای مختلف صورت استفاده میشود. نرم افزار Digital Physiognomy علاوه بر امکانات یک نرم افزار چهره سازی، امکان چهره شناسی و شخصیت شناسی از روی عکس صورت را نیز دارد. این نرم افزار میتواند از روی خطوط چهره و ترکیب اجزای صورت، خصوصیات شخصیتی و اخلاقی صاحب عکس را نیز تشخیص دهد. توسط نرم افزار Digital Physiognomy میتوانید چهره ای را طراحی کنید که مثلا چهره یک انسان درون گرا و خجالتی باشد. یا چهره یک انسان اجتماعی و شوخ طبع را طراحی کنید. این نرم افزار همچنین دارای عکس بسیاری از مشاهیر جهان نیز میباشد و میتوانید از ترکیب اجرای صورت آنها نیز برای طراحی یک چهره جدید کمک بگیرید.
قابلیت های نرم افزار Digital Physiognomy :
  • نمایش نمودار خلق و خو
  • تجزیه و تحلیل دقیق شخصیت
  • امکان چاپ گزارش از صفات افراد
  • انتخاب اجزای صورت برای چهره سازی
  • حاوی مجموعه ای از چهره های افراد مشهور مانند هنرمندان، سیاستمداران و ...
  • و ...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )