در حال بارگذاری...

Anthropics PortraitPro Standard 15.7.3 + Portable زیباسازی تصاویر چهره

نرم افزار ویندوز / ابزار گرافیک و عکس harc98 87310 5 اردیبهشت 1396
Anthropics Portrait Anthropics Portrait نرم افزاری قدرتمند در زمینه زیباسازی تصاویر چهره که به شما امکان روتوش و کار بر روی عکس‌های شخصی از چهره افراد را می‌دهد. بدون شک این برنامه با امکانات و قدرتی که دارد از بهترین برنامه های حرفه ای در این زمینه می‌باشد. این برنامه به دلیل استفاده از تکنیک‌های پیچیده تشخیص چهره و استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد قادر است تا به بهترین روش تصاویری زیبا را به کاربران خود هدیه کند. رفع چین و چروک پوست و دور چشم، بهبود نواقص اجزاء صورت، ابزارهای رنگ آمیزی چشم، صورت و رنگ مو، کار بر روی سفیدی دندان و سرخی چشم‌ها، ایجاد سایه و روشنایی و بسیاری دیگر از امکانات جالب این برنامه می‌باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 102 مگابایت به همراه کلید
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • با توجه به نوع سیستم عامل ( 32 بیتی یا 64 بیتی ) فایل های موجود در پوشه Win x86/x64  Reg را اجرا کنید و روی دکمه Yes کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید و به تب manual activation بروید و دکمه load key from file را بزنید و فایل PPkey.txt را open کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10