در حال بارگذاری...

Caricature Studio 6.6.12.526 ساخت کاریکاتور از تصاویر دلخواه

Caricature Studio
Caricature Studio  یکی از نرم افزار های خلق سریع و آسان تصاویر کاریکاتور و کمیک می باشد که با ابزار مناسبی که در اختیار کاربر قرار داده به راحتی این امکان را ایجاد نموده تا با وارد نمودن تصاویر به این نرم افزار و کمی اعمال سلیقه کاریکاتور های زیبا و جالب را پدید آورده و از دیدن حاصل کار خود لذت ببرید. از دیگر توانایی ها و ابزار این نرم افزار فیلتر های جالب این نرم افزار می باشند که با اعمال این فیلتر ها افکت های جالبی رابروی تصاویر اعمال نموده، افکت هایی مانند قاب دور تصاویر، ایجاد نویز و … که بسته به سلیقه و نوع کار خود می توانید از آن ها استفاده کنید. از دیگر توانایی های منحصر به فرد این نرم افزار که از تکنیک های فیلم های هالیوودی است، حذف زمینه تصویر مورد نظر و جایگزینی زمینه با تصویر دلخواه تنها با چند کلیک می باشد. نرم افزار فوق همچنین قادر به ترکیب تصاویر و رتوش های جالب نیز بوده که در این گونه رتوش ها شما قادرید تصویر صورت فرد مورد نظر را درون تصویر دیگری برده و به عنوان نمونه چهره مورد نظر را جایگزین چهره هنرپیشگان و … بر روی جلد مجلات یا پوستر ها کنید .
قابلیت های نرم افزار Caricature Studio :
  • طراحی کاریکاتور از تصاویر دلخواه تنها با چند کلیک
  • ابزار مناسب جهت طراحی کاریکاتور
  • قابلیت اعمال افکت های جالب با استفاده از فیلتر های این نرم افزار
  • ابزار مناسب جهت حذف زمینه تصاویر و جایگزینی با تصاویر دلخواه
  • پشتیبانی از فرمت های رایج تصاویر
  • دارای محیطی با قابلیت کاربری ساده و آسان
  • و ...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )