در حال بارگذاری...

Carlson Civil Suite 2024 build 231014 مهندسی عمران و راه‌ سازی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 7560 14 مهر 1402
Carlson Civil Suite Carlson Civil Suite مجموعه نرم افزار کاربردی برای کارشناسان توسعه راه در بخش های نقشه برداری ، مهندسی عمران ، معدن و بخش ساخت و ساز می باشد. برنامه Carlson Civil Suite دارای ویژگی ها و امکانات متعدد و همچنین سازگاری ارتقاء یافته ای میان پلتفرم های مختلف CAD می باشد. از جمله قابلیت های این برنامه می توان به پشتیبانی از IntelliCAD ، قابلیت خواندن مستقیم فایل های با فرمت DNG ، امکان ویرایش فایلها بدون نیاز به تبدیل فرمت طراحی ها ، قابلیت های مورد نیاز نقشه برداران به منظور ایجاد فایل های با فرمت DNG ، دارا بودن بسیاری از دستورات ویرایشی و طراحی اساسی CAD شامل نقاط ، جزییات نقشه ، خطوط مرکزی ، درجه بندی سطح و Field to Finish اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید
  • نرم افزار را نصب کنید و در مراحل نصب توسط سریال ساخته شده توسط keygen مراحل نصب را طی کنید و برای Profile نام دلخواه انتخاب کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و به روی Block Carlson Server کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره فعال سازی گزینه Register to obtain a change key را انتخاب کنید و Next بزنید.
  • در این مرحله گزینه را انتخاب کنید و Next بزنید.
  • در این مرحله اطلاعات تلفن و ایمیل را به دلخواه تکمیل کنید و Next بزنید.
  • در این مرحله اطلاعات موجود در فایل Keygen بصورت خودکار داخل پنجره فعال سازی قرار گرفته است و روی Next کلیک کنید. در غیر اینصورت در پنجره مرورگر که باز شده و صفحه ای که داخل آن تصویر کد QR نمایش داده میشود ، آنرا داخل فایل Keygen.exe کشیده و رها کنید تا سریال در فایل Keygen.exe ساخته شودسریال را داخل پنجره فعال سازی نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار فعال شود.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10