در حال بارگذاری...

MindGenius 2020 v9.0.1.7321 طراحی نقشه ذهنی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 56477 25 آذر 1399
MindGenius MindGenius نرم افزاری که دارای یک کاوشگر نقشه‌ای بوده و امکان مشاهده پروژه به صورت نمای درختی و حرکت بین سطوح و قسمت‌ های مختلف را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توان نقشه ذهنی ایده های کسب و کار را ایجاد کرد و استراتژی ها ، وظایف ، پروژه ها و رویدادهای مختلف را برنامه ریزی نمود. علاوه بر امکان استفاده از قالب های مختلف دسته بندی شده بر اساس موضوعات و زمینه های مختلف ، یکی دیگر از ویژگی های برنامه MindGenius امکان ایجاد نقشه های جدید توسط کاربر است. از دیگر امکانات متعدد این برنامه می توان به امکان اصلاح و ویرایش طرح بندی نقشه ها به منظور نمایش بهتر اطلاعات ضروری اشاره نمود. طرح بندی های مختلفی از جمله نموداری ، طرح درخت ورودی یا خروجی ، طرح کلی ، وابستگی ، نمودار سازمانی و نمودار قیف وجود دارد.
با استفاده از امکانات این برنامه می توان زیر شاخه ها و جزییات بیشتری را به هر یک از این طرح بندی ها اضافه نمود. این برنامه امکان وارد نمودن مطالب ، فایل های پیوست ، لینک ها ، عکس ها و حتی شاخه و ارتباط به نمودار دیگر را فراهم می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 2020
دانلود با حجم 153 مگابايت به همراه Patch
ورژن 2019
دانلود با حجم 144 مگابايت به همراه Patch
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Minimum Requirements
OS: Windows 7 or later
Processor: Intel Core 2 (or equivalent) @ 1.8GHz
Memory: 2GB, Disk Space: 250MB free.
Microsoft Office 2007, Office 2010 (not Home and Student), Office 2013, Office 2016 and Office 365 (via MSI version downloaded applications) are supported.