در حال بارگذاری...

Wise Reminder 1.3.7.92 + Portable یادآوری فعالیت های روزانه

نرم افزار ویندوز SalaR 72466 29 اردیبهشت 1399
Wise Reminder Wise Reminder نرم افزاری که شما را از وقایع مهم، کارها، و قرارها مطلع ساخته و یادآوری می نماید. نرم افزار Wise Reminder کمک شایانی برای کاربران پرمشغله که نیازمند برنامه ریزی برای کارهای روزانه شان هستند محسوب شده و موجب بالا رفتن کارآیی و افزایش بهره وری شغلی این افراد میشود. قاعده کلی که این نرم افزار بر پایه آن بناشده بسیار ساده است، Wise Reminder چیز جدیدی به میزکار شما اضافه نمیکند بلکه فقط یادآوری و اخطار کارهای روزانه به کاربر را برعهده دارد.
Wise reminder تمامی کارها را در دوگروه مجزا ( با نام کامل شده و کامل نشده)  دسته بندی کرده و به شما کمک میکند تا برنامه ریزی مناسبی را برای خودتان اجرا نمایید. کاربری آسان این نرم افزار موجب شده تا کاربران آماتور نیز به راحتی از آن استفاده کنند؛ اضافه نمودن یک کار جدید در برنامه روزانه تنها با چند کلیک و تایپ چند کلمه توضیحی انجام میشود، تاریخ و زمان تنظیم میشود و گزینه ی "فعال و تکرار " روشن میشود. تمامی موارد یادآوری در یک پنجره نمایش داده میشوند و نرم افزار به آرامی و بیصدا در سیستم شما فعال خواهد ماند و هیچ مزاحمتی برایتان نخواهد داشت. وقتی زمان اطلاع رسانی فرا میرسد و نرم افزار زنگ اخطار را روشن میکند، شما امکان غیرفعال کردن یا تنظیم بصورت snooze را خواهید داشت ( در صورت نیاز به یادآوری مجدد مطلب بعد از چند دقیقه) . با وجود ماهیت ساده ی این برنامه، کاربران پرمشغله میتوانند از آن استفاده کرده و برنامه ریزی های دقیق و متعددی را برای کارهای روزانه شان ترتیب دهند. مهم اینست که این برنامه تمام موارد را، چه کار روزمره باشد، چه سالگرد، یک ماموریت یا هرچیز دیگر، به شما اطلاع میدهد و شما چیزی را فراموش نخواهید کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 1 مگابایت ( رایگان )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار