در حال بارگذاری...

Wise PC 1stAid 1.48.67 رفع مشکلات و بهینه ساز ویندوز

Wise PC 1stAid Wise PC 1stAid یک نرم افزار آسان و کاربردی برای رفع مشکلات روزمره و اولیه ویندوز است که به شما کمک های قابل توجهی خواهد کرد. این برنامه قادر به رفع مشکلاتی چون عدم توانایی بازکردن لینک ها در Outlook ، اینترنت اکسپلورر، و برنامه های دیگر،  یا اجرا نمودن برنامه های موجود در سیستم میباشد. برای همه پیش می آید که گاهی ویندوز از اجرای کامل دستورات ساده ای چون بازکردن لینک ها یا نمایش صحیح آیکون ها روی صفحه ناتوان باشد، اما این مشکل چندان جدی نیست. بنابراین قبل از اینکه به یک تکنسین مراجعه کنید، سعی کنید از ابزار های تعمیر ویندوز استفاده نمایید. 
این برنامه علاوه بر امکان کشف و توضیح مشکل ایجاد شده، قادر به نمایش راه کارهای ساده، حتی برای کاربران آماتور نیز میباشد؛ بعد از یافتن اشکال موجود در سیستم، این برنامه به شما توضیح و تفسیر کاملی از موضوع را ارائه و راه کار رفع مشکل را نمایش میدهد.
بعنوان مثال اصلاح نمایش نادرست آیکون های دسکتاپ ممکن است باعث ناپدید شدن ناگهانی دسکتاپ شود؛ علاوه براین امکان نیاز به ریبوت کردن ویندوز نیز وجود دارد. اگر قادر به بازنمودن لینک ها در برنامه های مختلف سیستم خود نیستید، برنامه Wise PC 1st Aid در رفع این مشکل اقدام میکند، اما در حین انجام مراحل کار، برنامه ی اینترنت اکسپلورر را نیز بعنوان جستجوگر معیوب ترمیم خواهد کرد. برای فعال نمودن task manager به شما اخطار احتمال restart کردن دستگاه را میدهد. به عبارت دیگر فعال کردن registry editor برای اصلاح و بهبود وضعیت، غیر منطقی بنظر میرسد.
برنامه Wise PC 1st Aid یک نرم افزار کارآمد با کاربری آسان برای رفع سریع مشکلات کامپیوتر شخصی شماست و نیازتان به هزینه های اضافی و مراجعه به کارشناس تعمیرات را رفع خواهد نمود، همچنین در وقتتان نیز صرفه جویی خواهد شد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین بهینه ساز سیستم

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار