در حال بارگذاری...

Keyboard Tracer 1.94 ثبت کلید های زده شده کیبورد

نرم افزار ویندوز TRACKER 75891 8 مهر 1391
Keyboard Tracer


Keyboard Tracer  ابزاری با استفاده آسان است که توسط آن شما قادر خواهید بود تمام کارهایی را که با استفاده از صفحه کلید خود انجام داده اید، مرور کنید. توسط این برنامه شما می توانید از فعالیت افراد دیگر هنگامی که بدون حضور و اطلاع شما از کامپیوترتان استفاده می کنند، آگاه شوید. Keyboard Tracer بطور مخفی و خودکار پس از آغاز بکار نمودن ویندوز شروع به کار می کند و به این طریق شما می توانید از تمام کلمات تایپ شده، صفحات وب بازدید شده و تمامی برنامه های اجرا شده روی سیستم آگاه شوید. این برنامه حتی نام کاربری فردی را که در آن زمان از کامپیوتر استفاده نموده است را ثبت خواهد نمود.



قابلیت های نرم افزار Keyboard Tracer : 


  • ثبت تمام رویدادهایی که صفحه کلید در آن ها شرکت داشته
  • ثبت هر کلمه ای که تایپ شده است
  • رابط کاربری هوشمند
  • استفاده بسیار کم از CPU و حافظه
  • اجرا به صورت مخفی (یا آشکار)
  • پشتیبانی از زبان های مختلف
  • و ...

توضیحات بیشتر :
نسخه جدید نرم افزار Keyboard Tracer  به شما این امکان را میدهد تا تمامی فعالیت های موجود بر صفحه کلید و کلید های مانیتور را ضبط کنید. نرم افزار ثبت کلید های زده شده کیبورد در مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد که شما پای سیستم خود نیستید ببینید افراد دیگر از سیستم شما چه استفاده هایی کرده اند و چه چیزهایی تایپ کرده اند. این برنامه بصورت کاملا نامرئی فعالیت میکند و همراه با بالا آمده ویندوز اجرا میشود. اگر در محل کار خود مدتی برای قدم زدن رفته اید و میخواهید مچ افرادی که بر سر سیستم شما نشتسته اند را بگیرید نرم افزار Keyboard Tracer به شما کمک میکند تا تمامی فعالیت هایی از قبیل تایپ، وارد کدرن آدرس های اینترنتی و هر فعالیتی که مربوط به صفحه کلید است را بصورت ضبط کرده داشته باشید. همچنین بدست آوردن مقدار کارکتر تایپ شده و نمایش تایپ های صورت گرفته در زمان از ویژگی های این نرم افزار میباشد. Keyboard Tracer علاوه بر پشتیبانی از کاراکترهای حروف الفبایی توانایی ضبط کلید های مخفی و ترکیبی با استفاده از Shift و کلید Ctrl را داراست.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت به همراه سریال
لینک کمکی ( Mirror )
لینک کمکی ( Multi Mirror )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم‌افزار