در حال بارگذاری...

Wise Auto Shutdown 2.0.6.107 + Portable خاموش کردن سیستم در زمان مشخص

نرم افزار ویندوز TRACKER 208188 25 دی 1402
Wise Auto Shutdown Wise Auto Shutdown اگر کامپیوتر شما در حال انجام یک کار طولانی باشد (مثل دانلود یا تبدیل فرمت فیلم)، شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی به صورت اتوماتیک خاموش شود. در این صورت میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص این کار هستند استفاده کنید. یکی از این نرم افزار ها، Wise Auto Shutdown است. نرم افزار Wise Auto Shutdown میتواند کامپیوتر را طبق زمان بندی که شما تعیین میکنید به صورت اتوماتیک خاموش کند. نرم افزار امکان زمان بندی روزانه را نیز دارد. مثلا تنظیم کنید که هر روز سر ساعت مشخصی خاموش شود. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که هر روز آن را تنظیم کنید. همچنین میتوانید تعیین کنید که سر ساعت مشخصی (مثلا 3 صبح) خاموش شود. و یا بعد از گذشت مدت زمان معینی (مثلا 10 ساعت دیگر) خاموش شود. علاوه بر امکان خاموش کردن اتوماتیک، این نرم افزار قابلیت ریستارت، Log off ، و Sleep کردن کامپیوتر را نیز به صورت خودکار دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
دانلود با لینک مستقیم
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.7/5)
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11