در حال بارگذاری...

1st Disk Drive Protector 3.8 قفل و مخفی کردن درایوهای رایانه

1st Disk Drive Protector

با استفاده از

1st Disk Drive Protector  می توانید دسترسی کاربران یک کامپیوتر را به حافظه های قابل حمل و حتی دسترسی به درایوهای محلی را محدود کرده و بدین ترتیب امنیت کامپیوتر خود را افزایش دهید. این نرم افزار به شما امکان مخفی کردن، قفل کردن و غیرفعال کردن استفاده از درایوهای محلی، شبکه ،فلاپی و USB را می دهد و همچنین امکان اجرای خودکار آنها را نیز متوقف می کند. بدین ترتیب شما می توانید به صورت محسوسی ریسک نصب نرم افزارهای مخرب روی هارد دیسک خود ، یا استفاده غیر مجاز از اطلاعات شخصی و محرمانه خود را کاهش دهید. اگر شما تمامی درایوهای خود را مخفی یا قفل کنید ، می توانید از باز کردن و ذخیره کردن اطلاعات روی آنها جلوگیری کنید. همینطور می توانید از وارد شدن اطلاعات حافظه های قابل حمل به کامپیوتر خود جلوگیری کنید تا کسی نتواند روی سیستم شما فایل دیگر وارد کند و یا برنامه ای نصب کند. امکان اجرای خودکار را نیز می توانید برای درایوهای به خصوصی غیرفعال کنید. همچین با رمز گذاری روی نرم افزارهای خود می توانید از اجرای آنها و تغییر تنظیمات آنها جلوگیری کنید.

ویژگی های نرم افزار1st Disk Drive Protector :


  • غیرفعال کردن امکان اجرای خودکار برای درایوهای انتخابی.
  • غیرفعال کردن درایوها بر اساس خصوصیات.
  • متوقف کردن اجرای خودکار برای تمامی درایوهای USB ، درایوهای سی دی و دی وی دی و ...
  • ایجاد امنیت از طریق رمزگذاری برای جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز به تنظمیات امنیتی.
  • مخفی سازی درایوهای محلی ، شبکه ای ، فلاپی و USB.
  • غیر فعال کردن درایوهای محلی ، شبکه ای ، فلاپی و USB برای جلوگیری از بازکردن و ذخیره کردن اطلاعات روی آنها.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابايت به همراه Patch
لینک کمکی ( Mirror )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم‌افزار