در حال بارگذاری...

Eltima Hide My Folders 2.1.8.64 مخفی سازی فولدرها

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 10503 4 بهمن 1390
Eltima Hide My Folders Eltima Hide My Folders نرم افزاری مفید و کاربردی جهت مخفی سازی تمامی فایلها و فولدرهای مهم می باشد. شما با استفاده از این برنامه به آسانی می توانید فایلها و فولدرهای خود را مخفی کنید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از تمامی فایلها و فولدرها را دارد و بطور مثال شما می توانید تمامی فایلهای ورد و دیگر برنامه ها را مخفی کنید و دسترسی دیگران را به اطلاعات قطع کنید. از دیگر امکانات این برنامه می توان به شناخته نشدن فایلها و فولدرهای مخفی شده توسط جستجوگر ویندوز , امکان تعیین سطح دسترسی کاربران , مخفی کردن تمامی فایلهای به اشتراک شده , نداشتن هیچگونه ردپایی در ویندوز مبنی بر وجود این برنامه , مخفی کردن فایلهای حجیم , امکان قرار دادن پسورد بر روی فایلها و فولدرهای مخفی شده اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابایت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار