در حال بارگذاری...

BoxCryptor 2.38.1080 رمز گذاری فایل ها

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 28858 13 بهمن 1398
BoxCryptor BoxCryptor نرم افزاری برای رمزگذاری روی فایل ها با استفاده از استاندارد AES-256 است. دسترسی به فایل های رمزگذاری شده روی تمامی ابزار و سیستم عامل های ویندوز ، اندروید و iOS و حتی Mac OS X و لینوکس نیز ممکن خواهد بود. بدین ترتیب می توانید روی فایل های خود به سادگی رمز قرار دهید تا هر کسی نتواند به آنها دسترسی داشته باشد. تمامی فایل ها به صورت منفرد و با سرعت بالا رمزگذاری می شوند و در یک پوشه که شما انتخاب کرده اید مانند پوشه DropBox ذخیره خواهند شد.

امکانات نرم افزار BoxCryptor :

  • بهینه سازی شده برای فضاهای ذخیره سازی ابری : آیا می خواهید از فضاهای ذخیره سازی ابری استفاده کنید و به تمامی اطلاعات خود از هر جایی دسترسی داشته باشید؟ آیا برای این کار نگران امنیت اطلاعات خود هستید؟ BoxCryptor نرم افزاریست که می تواند این امنیت را برای شما فراهم کند.
  • دسترسی به اطلاعات از روی شبکه : با استفاده از BoxCryptor می توانید از هر وسیله ای مثل کامپیوتر، گوشی های هوشمند یا تبلت ها ، به تمامی فایل های رمزگذاری شده خود دسترسی داشته باشید. آیا می خواهید فایل های جدید را روی Dropbox خود آپلود کنید؟ با استفاده از BoxCryptor در iOS و اندروید می توانید در هر زمانی فایل های خود را بدون نگرانی از امنیت ، روی Dropbox قرار دهید.
  •  آیا قصد دارید قرادادها، جزئیات بانکی و مقاله های خود را روی Dropbox ذخیره کنید؟ BoxCryptor با استفاده از استاندارد AES-256 می تواند از فایل های شما به وسیله رمزگذاری محافظت کند. AES-256 یک روش رمزگذاری مورد تائید کشور آمریکا برای امنیت حرفه ای اطلاعات است. BoxCryptor به عنوان یک لایه امنیتی اضافه ، از رمزگذاری "نام فایل" نیز بهره می برد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 1.7.409.131
دانلود با حجم 9 مگابايت به همراه کرک
ورژن 2.38.1080
دانلود با حجم 79 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط برنامه
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
System Requirements
- Windows 10 32/64 bit
- Windows 8 32/64 bit
- Windows 7 32/64 bit
- Windows Vista 32/64 bit
- Windows XP