در حال بارگذاری...

Aurora HDR 1.0.0.2550.1 Win/Mac ساخت تصاویر HDR از عکس معمولی

Aurora HDR Aurora HDR نرم افزاری که با تکیه بر فناوری، امکان ایجاد تصاویر HDR از عکس های معمولی را برای عکاسان فراهم می کند. برنامه Aurora HDR جایگزین مناسبی برای برنامه های سنگین و گران قیمت ویرایش عکس به حساب می آید و دارای فیلترهای متعدد برای استفاده، گزینه های برش تصویر، پشتیبانی از ماسک گذاری و شیب یا تنظیم رنگ است. هر عکاس فارغ از مهارت خود، نیازمند ابزار پردازش گرافیکی قدرتمندی است تا آثارش زیبا و برجسته شوند. نرم افزار Aurora HDR برای ساخت تصاویر «تصویربرداری دامنه دینامیک بالا» (به اختصار HDR) ساخته شده و از رابط کاربری جذاب همراه با مجموعه ای از ابزارهای ویرایش در برنامه ای پیچیده اما با استفاده آسان استفاده می کند.
نرم افزار Aurora HDR برای هر سبکی مناسب است و می تواند هر تصویری را مانند عکس های کلوز آپ، صحنه یا پرتره، بهبود بخشد. قابلیت هایی مانند پشتیبانی از لایه ها، پیش نمایش آنی، مجموعه غنی از فیلترها و تنظیمات در نرم افزار گنجانده شده تا در کنار هم بهترین تجربه ممکن را فراهم کنند. به علاوه، محیط کار چشم نواز و در عین حال کارآمد است زیرا همه ابزارهای اصلی تغییر تصویر بسیار شیک طراحی شده اند. این برنامه از موتور پردازش تصویر قابل قبولی بهره می برد تا نمایش اطلاعات EXIF و مدیریت ساده لایه ها را ممکن کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید تنظیمات، پارامترهای تطابق و ساختارهای HDR را آزمایش منید تا به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows (64 بیتی)
دانلود با حجم 320 مگابایت به همراه کلید
نسخه Mac
دانلود ورژن 1.0.1.6438 با حجم 232 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • اینترنت را قطع کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل Reg.reg را اجرا کنید و روی دکمه Yes کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
System Requirements
  • Windows 7/8/10
  • macOS 10.10.5 or later 64-bit
  • Hardware 8 Gb RAM or more
  • Graphics Cards Open GL 3.3 or later compatible Graphics Cards