در حال بارگذاری...

Logoist 4.2.1 Mac ویرایش و طراحی تصاویر در مکینتاش

Logoist Logoist نرم افزاری برای ویرایش تصاویر با رابط کاربری آسان در سیستم عامل مکینتاش است که برای ساخت انواع لوگو ، عنوان کتاب‌ها و سایر عنوان‌های پروژه‌ها کاربرد دارد. برنامه Logoist را می‌توان ابزاری عالی دانست که در مواقعی ضروری است که نیاز به ساخت سریع مفاهیم لوگو ، عنوان‌ها ، محتوای گرافیکی برای پروژه‌های وب و کارهای دیگر باشد. نرم‌افزار Logoist دارای تعداد بسیار زیادی افکت، مجموعه‌ای گسترده از کلیپ‌آرت و پشتیبانی از لایه‌ها است. علاوه بر ابزارهای سادۀ ترسیم و طراحی که در این نرم‌افزار گنجانده شده‌اند، تنوعی بیش از 3000 مجموعۀ کلپ‌آرت به‌صورت وکتور نیز در برنامه وجود دارد. می‌توان با یک کلیک، انواع نمادها را به یک دسته یا یک تصویر از طرح‌های آماده افزود. بهترین ویژگی آن، پشتیبانی از فایل های چندلایه است تا بتوان چند شئ را به صورت دلخواه با هم ترکیب کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 4.2.1
دانلود با حجم 246 مگابايت
ورژن 4.1.0
دانلود با حجم 239 مگابايت (M1)

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
Supported Operation Systems
  • macOS 10.14 or later 64-bit 
  • Apple Silicon or Intel Core processor