در حال بارگذاری...

dslrBooth Pro 7.45.0306.1 مدیریت تصاویر دوربین DSLR

dslrBooth dslrBooth نرم افزاری کاربردی برای آسان کردن کار عکاسان با استفاده از منتخبی از ابزارهای کاربردی میباشد. با استفاده از عملکردهای جذاب برنامه dslrBooth می توانید عکس های خود را بدون دردسر مدیریت ، ویرایش ، پردازش ، چاپ یا ارسال کنید. چیدمان برنامه dslrBooth کاربرپسند و ساده است و چندین پارامتر قابل تنظیم دارد اما متأسفانه راهنمای آفلاینی برای کمک به کاربر تعبیه نشده است. با استفاده از این نرم افزار، به مجموعه گسترده ای از ابزارهای مفید برای دوربین DSLR خود دسترسی خواهید داشت. همچنین یک ویرایشگر قالب ، راهنمای دوربین و یک پنجره تنظیمات جامع نیز گنجانده شده است. اگر عکاس یا علاقه مند به عکاسی هستید، احتمالاً می دانید که اهمیت دستیار نرم افزاری چقدر مهم است و چقدر کارها را ساده تر می کند.
پس از نصب برنامه dslrBooth و اجرا ، لازم است که دوربین پشتیبانی شده خود را با کابل USB متصل کنید. همچنین باید دستگاه در حالت PTP باشد در غیر اینصورت برنامه نمی تواند بازخورد مورد انتظار خود را داشته باشد. می توانید عکس ها را مدیریت کنید، محتوای دلخواه را انتخاب کنید و آن را با استفاده از ابزارهای پیش فرض برنامه به شیوه های مختلف پردازش کنید. مثلاً می توانید از مدیریت قالب استفاده کنید که برای ایجاد قالب های شخصی کاربرد دارد و همزمان منتخبی از چیدمان ها را فراهم می کند. به علاوه، با استفاده از عملکرد پرده سبز (Green Screen) می توانید زمینه های آبی یا سبز در تصویر ها را با هر عکس دلخواه دیگر در زمانی اندک جایگزین کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 141 مگابايت به همراه کرک
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و با ایمیل دلخواه اکانت بسازید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • Graphics card that supports OpenGL 3.0