در حال بارگذاری...

OnOne Perfect Browse 9.5.0.1640 Premium Edition نمایش و مدیریت تصاویر

نرم افزار ویندوز / ابزار گرافیک و عکس Capitalist 7862 22 فروردین 1394
OnOne Perfect Browse
OnOne Perfect Browse  نرم افزاری قدرتمند و فوق‌العاده سریع که به شما امکان جستجو، نمایش و مدیریت تصاویر ارائه می‌ دهد بدون این‌ که مهم باشد تصاویرتان در کجا ذخیره شده‌اند. Perfect Browse می‌تواند تصاویر موجود در کامپیوتر، مموری کارت‌ها، هاردهای قابل حمل، فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه و فضاهای ذخیره‌سازی‌ آنلاین را نمایش دهد. البته به یاد داشته باشید که Perfect Browse یک پایگاه داده نیست پس قابلیت کاتالوگ کردن تصاویر برای مشاهده‌ی آن‌ها را ندارد. فقط کافیست هرجایی که هستید این نرم‌افزار را باز کرده و تصاویر خود را مشاهده کنید. شما می‌توانید بلافاصله پس از عکاسی و بدون صرف وقت جهت فرآیند Import و فهرست‌سازی، شروع به مشاهده‌ی تصاویر خود کنید.
 
برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار: 
  • جستجوی سریع تصاویر در هر جایی که هستند: درایوهای محلی، درایوهای شبکه و فضاهای ذخیره‌سازی آنلاین
  • ایجاد مجموعه‌ای از تصاویر برای پردازش دسته‌ای به صورت همزمان
  • مرور سریع بدون نیاز به کاتالوگ تصاویر
  • کپی، انتقال، حذف و تغییر نام فایل‌ها
  • مرتب‌سازی، نشانه‌گذاری به صورت پرچمی، ستاره‌ای و رنگی برای تصاویر شما
گذشته را فراموش و از هم‌اکنون سریع رشد کنید
چرا برای پیش‌نمایش تصاویر خود منتظر می‌مانید؟ حالت Lightning-Fast Preview نرم‌افزار Perfect Browse به شما اجازه می‌دهد سریعاً تصاویر عکاسی خود را گلچین، مرتب و ویرایش کنید. آن‌هایی را که بد شده‌اند سریعاً مدفون کنید و به آن‌هایی که خوب شده امتیاز دهید و کلمات کلیدی برایشان اضافه کنید. در پایان، تنها تصویر دلخواه خود را فیلتر کرده و با یک کلیک به Photoshop Lightroom یا Aperture ارسال کنید.

پیش‌نمایش سریع‌تر تصاویر:
حالت Fast Preview این نرم‌افزار حتی بزرگترین Raw فایل‌های موجود روی فلش را نیز نمایش می‌دهد. به عکاسی بپردازید و پس از آن به سرعت تصاویری که می‌خواهید را بدون انتظار برای پردازش، مشاهده کنید.

قابلیت جدید امتیازدهی و برچسب‌زنی:
به تصاویر خود امتیاز دهید، کلمات کلیدی یا برچسب به آن‌ها اضافه کنید و هنگام Import کردن در Lightroom، تمام این تنظیمات را دست‌نخورده داشته باشید

قابلیت جدید پشتیبانی از ویرایشگر خارجی:
می‌دانید که Perfect Browse تنها نرم‌افزار ویرایشگر تصویر نیست پس گزینه‌ی پشتیبانی از ویرایشگرهای خارجی نیز در این نرم‌افزار اضافه شده است. کافیست تصاویر خود را به سرعت جستجو کنید و آن‌ها را به ویرایشگر مورد نظر خود مانند Photoshop, Lightroom, Aperture و سایر نرم‌افزارهای مشابه منتقل کنید. این کار بسیار آسان است.

قابلیت جدید تغییر نام دسته‌جمعی:
بسیاری از دوربین‌ها، نام تصاویر را بر اساس اعداد سریالی (مثل IMG_00001.ext) ذخیره می‌کنند. Batch Rename به شما اجازه می‌دهد تا نام تصاویر انتخابی را به صورت گروهی بر اساس شغل، مکان و... تغییر نام دهید.

قابلیت جدید خواندن و نوشتن Metadаta:
قابلیت خواندن کامل Metadataها از EXIF, TIFF, IPTC و XMP

فرآیند گروهی:
می‌توانید جهت گروهی از فرآیند‌ها، تعدادی عکس انتخاب کنید و همزامان اعمال مورد نظر خود را روی آن‌ها اعمال کنید.

دسترسی به تصاویر شما در تمام نقاط:
سیستم گسترده‌ی این نرم‌افزار به آن اجازه می‌دهد تا تصاویرتان را بدون مد نظر قرار دادن محل ذخیره‌ی آن، جستجو و پیدا کند. خواه در کامپیوتر شخصی، شبکه‌ی محلی یا فضای ذخیره‌سازی ابری. این نرم‌افزار شما را در هر دو محیط دسکتاپ و ابری پوشش می‌دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 35 مگابایت به همراه keygen
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)
تصاویری از محیط برنامه
Optional Application Integration
Adobe Photoshop CS6, CC, or CC 2014
Adobe Photoshop Elements 11, 12, or 13
Adobe Photoshop Lightroom 4 or 5

OS:Windows 7, Windows 8 (current maintenance releases, 64 bit)