در حال بارگذاری...

Apowersoft Photo Viewer 1.1.9 ویرایش و نمایش تصاویر

Apowersoft Photo Viewer Apowersoft Photo Viewer نرم‌افزاری کاربردی در زمینه نمایش ، ویرایش تصاویر و گرفتن اسکرین‌شات از صفحه نمایش بدون هیچگونه دردسری می‌باشد. توسط برنامه Apowersoft Photo Viewer می‌توانید فایل‌های تصویری ذخیره شده در کامپیوتر را بدون معطلی اجرا کرده و ببینید. پس از اجرای برنامه می‌توان به دو طریق محتویات تصویری از قبیل عکس را در آن پخش کرد. روش اول کلیک بر روی دکمه Open در صفحه اصلی نرم‌افزار، و روش دوم استفاده از ترفند کشیدن و رها کردن فایل در پنجره اصلی نرم‌افزار است. بعلاوه با کلیک بر روی دکمه چادر مانند می‌توانید ویرایشگر تصویر را اجرا نموده و عکس‌های خود را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید بر روی عکس‌ها طراحی کنید و جلوه‌های مختلفی مانند پیکسلی کردن، واضح کردن، سیاه و سفید کردن، وارونه کردن، حاشیه دار کردن یا سایه دار کردن را بر روی آن‌ها اعمال کنید. به علاوه، تصویر حاصل را می‌توان با فرمت PNG، JPG، BMP، GIF، TIFF یا در قالب PDF در نرم افزار Apowersoft Photo Viewer ذخیره نمود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Offical Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10