در حال بارگذاری...

Dlubal PLATE-BUCKLING 8.34.01 آنالیز و تحلیل کمانش ورق

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 9467 21 بهمن 1402
Dlubal PLATE-BUCKLING Dlubal PLATE-BUCKLING نرم افزاری قدرتمند برای طراحی اجزای سازه ای بشقاب مانند و آنالیز و تحلیل کمانش ورق است. استاندارد اروپایی یوروکد 3 طراحی و ساخت اجزای فولادی سازه ای مانند ورق مورد استفاده در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را توصیف می کند. مقررات مربوط به کشور توسط پیوست های ملی (NA) در نظر گرفته می شود. علاوه بر پارامترهای موجود در برنامه Dlubal PLATE-BUCKLING ، می توانید مقادیر محدودیت خود را تعریف کرده یا پیوست های ملی جدیدی ایجاد کنید. Dlubal PLATE-BUCKLING را می توان به عنوان یک برنامه مستقل یا به عنوان یک ماژول افزودنی در RSTAB یا RFEM استفاده کرد.
در ماژول افزونه ، می توانید داده های ورودی مربوط به طراحی و نیروهای داخلی را از مدل فعلی RSTAB یا RFEM وارد کنید. در نهایت ، فرآیند طراحی را می توان در گزارش چاپی، از داده های ورودی تا طراحی، مستند کرد. Dlubal PLATE-BUCKLING تمام تجزیه و تحلیلهای پایداری، تنش و تغییر شکل معمولی و همچنین ایمنی ایمنی کمانش پیچشی را برای سفت کننده ها انجام می دهد. تجزیه و تحلیل پایداری با توجه به روش تنش های کاهش یافته توسط معیار تعامل انجام می شود. علاوه بر این، معادلات تحلیلی برای محاسبه تنش های بحرانی کمانش از پیوست A اجرا شده است ، بنابراین امکان محاسبه با استفاده از solutio ارزش ویژه ای دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 609 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\Dlubal\PLATE-BUCKLING 8.34 کپی کنید.
  • فایل موجود در پوشه License را در مسیر C:\ProgramData\Dlubal\Global\General Data کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11