در حال بارگذاری...

StormCAD 10.04.00.158 طراحی و آنالیز سیستم های فاضلاب

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 9269 1 اردیبهشت 1402
StormCAD StormCAD نرم افزار مدلسازی جامع در زمینه طراحی و آنالیز سیستم های فاضلاب سطحی بوده که محاسبات رواناب حوضه ، ظرفیت ورودی و جریان شبکه لوله ها و آبروها را انجام می دهد. برنامه StormCAD قابلیت تعیین جریان برگاب در ورودی های شبکه و مسیرهای انحرافی را دارا می باشد. با استفاده از قابلیت های برنامه Bentley StormCAD CONNECT می توان محاسبات ورودی ها را به وسیله استفاده از روش U.S. Federal Highway Administration (FHWA) HEC-22 محاسبه کرد و کاربران همچنین می توانند از انواع مختلف صفحات مشبک ، حاشیه راه و جدول ، شیارها ، آبروها و ترکیب ورودی ها نیز استفاده کنند. از دیگر امکانات این برنامه می توان به امکان استفاده از روش های مختلف جهت محاسبه افت سطح شامل انرژی HEC-22 و AASHTO اشاره کرد.
برنامه StormCAD از روش Rational برای محاسبه حداکثر جریان در طراحی فاضلاب سطحی استفاده می کند و از طرفی امکان تعیین ورودی جریان های شناخته شده برای جریان های داخلی ، توسط کاربر نیز وجود دارد. یکی از قابلیت های این برنامه ، امکان مشخص نمودن داده های شدت-مدت زمان-تناوب (Intensity-Duration-Frequency) با استفاده از معادلات یا جداول است. طراحان با استفاده از این برنامه می توانند منحنی های IDF را ترسیم نمایند و از آن داده ها در پروژه های دیگر در آن حوزه مجدداً استفاده نمایند. از سوی دیگر ، مهندسان با استفاده از این برنامه می توانند از تعداد نامحدودی از نواحی زیر حوضه آبخیر و ضرایب C برای هر حوزه آبخیز ورودی استفاده نمایند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به ویژگی های طراحی مبتنی بر شرایط محدود اشاره کرد که امکان طراحی خودکار ساختارها و لوله کشی گرانشی را در اختیار طراحان قرار می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 997 گابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل  را از حالت فشرده خارج کنید.
  • با استفاده از فایل Setup.exe نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • از قسمت Add or remove programs ویندوز برنامه Bentley connection client را حذف کنید
  • فایل Setup_CONNECTIONClientx64_11.00.05.44.exe موجود در پوشه Patch را نصب کنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Readme موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10