در حال بارگذاری...

Strand7 R3.1.1 + WebNotes تجزیه و تحلیل و آنالیز المان محدود

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 13109 19 آبان 1400
Strand7 Strand7 نرم افزار قدرتمند تجزیه و تحلیل المان های محدود است که به طور کلی برای تجزیه و تحلیل ساختاری و انتقال حرارت، شامل پیش پردازنده، حل کننده ها و پس از پردازنده است و  از ویژگی های مانند برش کپی، کشیدن و رها کردن و پیش نمایش چاپ پشتیبانی میکند. محیط گرافیکی در Strand7 شامل ابزارهای پیشرفته برای ایجاد مدل های المان محدود، استفاده از شرایط بارگیری و شرایط مرزی، رابط های مستقیم به سیستم های محبوب CAD و مدل سازی جامد و ژنراتورهای مشبک اتوماتیک است. ابزار پردازش پس از پردازش برای بررسی نتایج شامل نمایشگرهای تغییر شکل یافته، توطئه های کانتور، بازرسی داده های نقطه و کلیک (Peeking) و انیمیشن است. ابزار داخلی برای تولید گزارش، وظیفه کامپایل، چاپ و مستند سازی نتایج را ساده می کند.
Solvers شامل خطی استاتیک، تأثیر بارگذاری و تجزیه و تحلیل خطی خطی، طیف وسیعی از حل کننده های تجزیه و تحلیل پویا شامل حل کننده های مستقیم و حالت، حل کننده های پویا غیر خطی و غیر خطی غیرخطی و هر دو حالت پایدار و حل کننده های حرارتی گذرا است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 531 مگابايت به همراه فعال ساز

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • آنتی ویروس و فایروال ویندوز را خاموش کنید
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل HASPUserSetup را نصب کنید.
  • فایل Strand7 R3.1.1 را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل Strand7_kg.exe موجود در پوشه Patch را در مسیر C:\Program Files\Strand7 R31\Bin64 کپی کنید و روی فایل کلیک راست کنید و Run as admin را بزنید و توسط Name و Password موجود در فایل Readme آن را اجرا کنید و در کادر خالی تعداد 28 عدد را به دلخواه وارد کنید تا دکمه Ok فعال شود. به روی دکمه OK کلیک کنید و اعداد ساخته شده جایی ذخیره کنید.
  • فایل 725F583A.reg را در مسیر C:\Program Files\Strand7 R31\Bin64 کپی و اجرا کنید و روی Yes کلیک کنید.
  • فایل mkinstall_x64_mk0700 وجود در پوشه Patch را اجرا کنید و عدد را وارد کنید.
  • به روی فایل Strand7 که در مسیر C:\Program Files\Strand7 R31\Bin64 قرار دارد کلیک راست کنید و Run as admin را بزنید و اعداد KeyCode ساخته شده در مراحل بالا را وارد کنید
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows7/8/10