در حال بارگذاری...

CloneZilla Live 3.1.2-22 تهیه بکاپ از اطلاعات

CloneZilla CloneZilla نرم افزاری کاربردی که با کمک آن می توان از کل هارد درایو یا فقط برخی پارتیشن ها پشتیبان گیری کرد که در صورت از دست دادن اطلاعات و فایل ها می توان از دیسک Clonezilla یا تصویر پارتیشن (partition image) به منظور بازگردانی اطلاعات از دست رفته استفاده کرد. دو روش دانلود توسط این برنامه ارائه می گردد که عبارتند از پکیج های ISO و ZIP که هر کدام برای بوت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از ISO برای CD/DVD یا سرورهای PXE و از ZIP برای فلش مموری یا هارد دیسک استفاده می گردد. استقرار برنامه کار دشواری نبوده و یک دیسک بوت برنامه را ایجاد می کند (مانند Tuxboot ، LinuxLive USB Creator یا Rufus).
از دیگر ویژگی های برنامه CloneZilla می توان به ایجاد دیسک های قابل بوت و ایجاد پشتیبان گیری بوت  از Clonezilla media می باشد که امکان انتخاب حالت اجرا برای Clonezilla Live و آزمایش حافظه نیز وجود دارد.
در ادامه مراحل نیز حالت های پیکربندی داده های کنسول نمایش داده می شوند و امکان انتخاب خط مشی keymap policy وجود دارد. بعد از اجرای برنامه Clonezilla دو گزینه وجود دارد ؛ کپی یا بازیابی یک دیسک یا پارتیشن به وسیله فایل image ایجاد شده یا پشتیبان گیری یک دیسک یا پارتیشن می باشد.

توضیحات
  • نرم افزار با فرمت iso میباشد.
  • نرم افزار از طریق Boot قابل اجرا میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 32 بیتی
دانلود با حجم 364 مگابايت ( رایگان )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 422 مگابايت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Minimum System Requirements for Clonezilla live
  • X86 or x86-64 processor
  • 196 MB of system memory (RAM)
  • Boot device, e.g. CD/DVD Drive, USB port, PXE, or hard drive