در حال بارگذاری...

Auslogics BitReplica 2.6.0.1 + Portable تهیه بکاپ از اطلاعات

Auslogics BitReplica Auslogics BitReplica نرم افزاری کاربردی به منظور پشتیبان گیری از فایل ها در صورت از دست دادن اتفاقی اطلاعات ، خرابی یا سرقت طراحی شده است. برنامه BitReplica دارای تنظیمات پیشرفته ای بوده که برای پیکربندی متوسط کاربران مبتدی نیز ساده و امکانپذیر است. در این برنامه امکان پشتیبان گیری منظم از فایل ها ، استفاده از حالت های پشتیبان گیری چندگانه و تغییر تنظیمات فشرده سازی داده ها را بر اساس نیاز خود وجود دارد.برای استفاده از این برنامه نیاز است که آیتم های مورد نظر برای پشتیبان گیری مشخص شوند که این آیتم ها می توانند از پیش تعریف شده (پروفایل Firefox و Chrome) یا فایل ها و پوشه های مشخص شده باشند و همچنین محل ذخیره مانند دیسک های مختلف ، حافظه های جانبی یا فضای ذخیره آنلاین نیز باید مشخص گردد.
نرم افزار Auslogics BitReplica روش های پشتیبان گیری مختلفی را ارائه می کند که ساده ترین حالت فقط فایل های مورد نظر را در مقصد مشخص شده کپی می کند و در این روش فایل های قدیمی موجود در پوشه مقصد حذف نمی شوند در حالی که در روش پشتیبان گیری دقیق علاوه بر کپی فایل های جدید ، فایل های قدیمی نیز حذف می شوند. در روش پشتیبان گیری کامل ، پشتیبان های چندگانه موجود حفظ شده و هر بار فایل مرجع به طور کامل منتقل می شود. روش پشتیبان گیری افزایشی نیز همانند روش پشتیبان گیری کامل بوده ولی با این تفاوت که ابتدا پشتیبان گیری کاملی را ایجاد کرده و سپس آن را با فایل های بدون تغییر از پشتیبان گیری قبلی به روز رسانی می کند. پشتیبان گیری تفاضلی یکی دیگر از روش های پشتیبان گیری بوده که بیشتر شبیه روش افزایش است ولی تفاوت این دو روش در این است که این روش فقط فایل های بدون تغییر از پشتیبان گیری قبلی را منتقل می کند. این برنامه قابلیت پشتیبان گیری منظم به صورت ساعتی ، روزانه یا ماهانه را دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 13 مگابايت به همراه کرک
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 2.6.0.1

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل shfolder.dll موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید.
System Requirements
  • Windows 11/10
  • Windows 8
  • Windows 7 SP1 (32-bit & 64-bit)
  • Vista SP2 (32-bit)
  • XP SP3 (32-bit)