در حال بارگذاری...

SAP 3D Visual Enterprise Author 9.0.700.13746 ساخت تیزر 3 بعدی

SAP 3D Visual Enterprise Author SAP 3D Visual Enterprise Author نرم افزاری برای طراحی 3 بعدی و 2 بعدی تیزرهای تبلیغاتی میباشد و محتوای بصری غنی را به صورت اسناد رایج دسکتاپ ، برنامه های کسب و کار و فرمت های فایل را ارائه می کند. SAP 3D Visual Enterprise Author یک برنامه مبتنی بر ویندوز بوده که قابلیت استفاده مجدد از اطلاعات طراحی برنامه 3D CAD را دارد. امکان وارد کردن تمامی فرمت های اصلی فایل CAD و سپس استفاده از ابزار تالیف برای ارتقاء 3D به صورت مونتاژ بصری انیمیشنی (animated visual assembly) ، دستورالعمل های نگهداری ، تصویرسازی فنی ، کاتالوگ قطعات و متون فروش و بازاریابی وجود دارد.
از برنامه SAP 3D می توان در ایجاد محتوای 2D به منظور استفاده در کاتالوگ های قطعات و راهنمای تعاملی فنی به صورت آنلاین استفاده کرد. ویژگی های اصلی این برنامه عبارتند پشتیبانی از CAD 3D و 2D (پشتیبانی از 100+ فرمت) ، ایجاد دستورالعمل های بصری به صورت گام به گام (مونتاژ ، تعمیر ، نگهداری و غیره) ، ارتباط گرافیک ها به داده های کسب و کار و انتشار به صورت فایل های تعاملی کم حجم گرافیکی به SAP DMS.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 804 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
توضیحات
  • نرم افزار را نصب کنید اما اجرا کنید
  • فایل  موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است ، کپی و جایگرین فایل قبلی کنید
System Requirements
  • OS :64 bit Operating System
  • CPU : 64-bit multi-core Intel Core i-7 processor
  • Memory : 16GB or higher of RAM
  • GPU : Video card with the following: 24-bit color with pixel and 3D vertex shader support 3D hardware accelerator video card, capable of displaying 24-bit color and supporting Shader Model 3.0 with at least 512 MB of RAM supporting Shader Model 3.0