در حال بارگذاری...

Blackmagic Design Fusion Studio 18.6.3.6 Win/Mac طراحی جلوه بصری پیشرفته

Blackmagic Design Fusion Studio Blackmagic Design Fusion Studio پیشرفته ترین نرم افزار طراحی برای هنرمندان جلوه های بصری ، طراحان گرافیک متحرک و انیمیشن سه بعدی میباشد که دارای رابط کاربری مبتی بر گره می باشد که امکان ایجاد افکت های پیشرفته را با بکارگیری انواع مختلف ابزارهای پردازش تصویر فراهم می کند. از جمله ویژگی های برنامه Blackmagic Design Fusion Studio می توان به دارا بودن ابزارهای متعدد ، پشتیبانی از VR و حالت سه بعدی ، عملکرد شتاب دهنده GPU ، رندرینگ نامحدود شبکه و تمامی ابزارهای لازم برای ایجاد گرافیک های هیجان انگیز ، عنوان های جذاب و جلوه های بصری اشاره کرد.
Fusion Studio نرم افزار به روز رسانی شده ای بوده که شامل تمامی پیشرفت ها و به روز رسانی های Fusion در DaVinci Resolve است. این برنامه رابط کاربری پیشرفته و کاربردی دارد و تمامی عملکردها سه بعدی به وسیله GPU شتاب داده شده اند که موجب ایجاد فضای تعاملی و کارآمدتری می شود. از دیگر قابلیت ها و امکانات این برنامه می توان به ابزارهای شتاب داده شده مانند افکت های زمانی ، دیزالوها ، ابزار استریو ، حرکت وکتور ، تکنیک corner pinning ، ابزارهای رنگ ، شتاب دهی عملیات های B-spline و bitmap mask ، مدیریت حافظه ارتقاء داده شده و ... اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows (ویندوز 10/11 نسخه 64 بیتی)
دانلود ورژن 18.6.3.6 با حجم 1.5 گیگابايت ( کرک شده )
دانلود ورژن 18.5.73 با حجم 2.6 گیگابايت ( کرک شده )
نسخه Mac
دانلود ورژن 18.0.2 با حجم 454 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • نرم افزار کرک شده ( از پیش فعال شده ) میباشد و نیازی به فعال سازی نیست.
Operation Systems
  • Windows 10/11
  • macOS 10.14.6 Mojave