در حال بارگذاری...

Creature Animation Pro 3.73 طراحی انیمیشن 2 بعدی

Creature Animation Creature Animation نرم افزار طراحی انیمیشن 2 بعدی است که با استفاده از آن می توان انیمیشن های پویای جذابی را به محتوای دیجیتال اضافه کرد. برنامه Creature Animation با بهره گیری از موتور خودکار انیمیشن سازی و جریان کاری قدرتمند ، امکان تولید انیمیشن های پیچیده و جذاب را به طور سریع و آسان فراهم می کند. در واقع برنامه Creature Animation ابزار انیمیشن سازی ایده آلی برای توسعه دهندگان بازی ، هنرمندان حوزه دیجیتال و طراحان وب بوده که با استفاده از آن می توانند انیمیشن های جذاب و زنده ای را به محتواهای خود اضافه نمایند. استفاده از این برنامه می تواند نظر شما درباره نحوه ساخت انیمیشن 2 بعدی را عوض کند.
یکی از ویژگی های اصلی این برنامه، Directable Automated Animation Engine بوده که با دارا بودن تکنولوژی بی نظیری ، امکان ایجاد انیمیشن هایی را فراهم می کند که بسیار حرفه ای و جذاب هستند. این برنامه ابزارهای قدیمی مانند زنجیره های FK و IK و همچنین ابزارهای پیشرفته ای مانند تحرک و انحنای فیزیک بدن ، تولید خودکار چرخه راه رفتن ، حرکت جسم / عضله / بدن ، قابلیت ایجاد هوشمند وزن بدن ، ضبط حرکت 2 بعدی و ... را ارائه می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 37 مگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
Operation Systems
  • Windows 7/8/10