در حال بارگذاری...

Switch Power Scheme 1.3 مدیریت باتری و تنظیمات پاور سیستم

نرم افزار ویندوز SalaR 8085 11 خرداد 1400
Switch Power Scheme Switch Power Scheme نرم افزاری کاربردی که کار تغییر برنامه مصرف باتری سیستم را ساده می کند. در حالت عادی برای تغییر برنامه مصرف باتری باید تنظیمات پاور سیستم خود را از کنترل پنل باز کنید یا به تنظیمات سیستم مراجعه کنید. با استفاده از برنامه Switch Power Scheme می توانید یکی از سه گزینه موجود را انتخاب کنید: متعادل، کارایی بالا و ذخیره انرژی. حتی می توانید برنامه مصرف دلخواه خود را بسازید. دلایل زیادی برای تغییر بین برنامه های مصرف وجود دارد، مثلاً می توانید برای افزایش فریم بر ثانیه (FPS) حین بازی، برنامه مصرف «کارایی بالا» را انتخاب کنید، یا وقتی باتری لپ تاپ کم است، می توانید تنظیمات برنامه مصرف «ذخیره انرژی» را انتخاب کنید تا عمر باتری طولانی تر شود. می توانید برنامه مصرف دلخواه خود را برای تابستان بسازید تا فرکانس پردازنده کاهش یابد و از داغ شدن لپ تاپ جلوگیری شود.
حتی می توانید برنامه ویژه ای بسازید که مانع از رفتن کامپیوتر به حالت sleep حین دانلود شود. راه های بسیاری برای تغییر برنامه های مصرف وجود دارد، مثلاً کلیک راست روی آیکون باتری در نوار ابزار و انخاب گزینه Choose Power Options و انتخاب یکی از برنامه های مناسب، یا استفاده از بخش Windows Mobility Center در ویندوز و انتخاب برنامه مورد نظر از فهرست زیر وضعیت باتری. استفاده از خط فرمان (command prompt) یا powershell نیز امکان پذیر است. چندین بار جابجایی بین برنامه های مصرف باتری در طول روز، وقت گیر است. اما  نرم افزار Switch Power Scheme فرآیند تغییر طرح مصرف را ساده می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلو با حجم 850 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10