در حال بارگذاری...

Intel Extreme Tuning Utility 7.14.1.12 مدیریت و اورکلاک پردازنده اینتل

نرم افزار ویندوز SalaR 94277 29 اسفند 1402
Intel Extreme Tuning Utility Intel Extreme Tuning Utility نرم افزاری برای بهینه سازی تنظیمات پردازنده های K- یا X-SKU می‌باشد. با تغییر فرکانس، ولتاژ و سایر تنظیمات مرتبط میتوان قدرت سخت افزار را جهت مصرف انرژی یا عملیات محاسبه کامپیوتری تغییر داد. برنامه Intel Extreme Tuning Utility که به اختصار Intel XTU نامیده میشود  بر روی پردازنده های نسل دو و یا چند هسته ای جدید شرکت اینتل و چیپ‌هایی با پشتیبانی از اورکلاک قابل نصب می‌باشد. در همکاری مشترک بین شرکت اینتل و HWBOT نسخه جدید و یکپارچه برنامه ارایه شده است که به کاربران امکان ارزیابی تنظیمات سیستم و به اشتراک گزاری آن را بین سایر کاربران در سرتاسر جهان را میدهد. این دو شرکت قصد دارند تا با این کار فرآیند اورکلاک کردن را برای کاربران تازه کار و کم تجربه آسان کنند و در عین حال به کاربران حرفه‌ای‌تر این فرصت را بدهند تا با استفاده از پلتفرمی مهارت و دانش خود را در زمینه اورکلاک کردن به همدیگر نشان دهند.
ویژگی های برنامه Intel Extreme Tuning Utility
  • نمایش اطلاعات سیستم از جمله Inspect processor ، حافظه ، گرافیک ، بایوس (BIOS) ، سیستم عامل و اطلاعات مادربورد.
  • تنظیم اساسی: فرآیند سه مرحله ای ساده شامل ارزیابی عملکرد شروع ، اورکلاک پردازنده و ارزیابی عملکرد جدید بوده که شاهد عملکرد سریع تر و بهتر خواهید بود !
  • تنظیم پیشرفته: اگر تجربه کافی درباره اورکلاکینگ دارید ، تمام ابزارهای موجود برای به حداکثر رساندن عملکرد استفاده نشده پردازنده ، حافظه و گرافیک در اختیار شما خواهد بود.
  • جفت سازی برنامه و پروفایل: آیا تا به حال از اورکلاک برای برنامه خاصی استفاده کرده اید؟ با استفاده از ویژگی جفت سازی برنامه-پروفایل (app-profile pairing) می توانید از تنظیمات اورکلاکینگ مختلفی برای جداسازی برنامه ها استفاده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 47 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows 7/8/10/11