در حال بارگذاری...

Wondershare MirrorGo 1.9.0 نمایش صفحه گوشی اندروید در ویندوز

موبایل SalaR 135267 1 شهریور 1398
Wondershare MirrorGo Wondershare MirrorGo نرم افزاری قدرتمند برای نمایش صفحه گوشی اندروید بر روی رایانه می باشد. البته این برنامه علاوه بر نمایش صفحه گوشی بر روی رایانه ، دارای قابلیت های بیشتری نیز می باشد. یکی از ویژگی های برنامه Wondershare MirrorGo ، بهینه سازی آن برای اجرای بازهای گوشی بر روی رایانه می باشد که در این صورت می توان از موس ، کیبورد و نمایشگر HD رایانه برای انجام بازی استفاده نمود. با استفاده از MirrorGo به راحتی می توان فرآیند بازی را ضبط کرد و از ضفحه نمایش عکس گرفت. با استفاده از این برنامه نیز می توان اطلاعات را به آسانی از گوشی به رایانه انتقال داد.
برای استفاده از قابلیت های نرم افزار MirrorGo می بایست گوشی هوشمند اندروید را به رایانه متصل کرد. بعد از دانلود و نصب این برنامه ، دو راه برای اتصال گوشی تلفن همراه به رایانه وجود دارد. اولین گزینه استفاده از کابل USB می باشد که در این صورت کاربر می بایست گزینه USB Debugging را در گوشی اندرویدی ود فعال نماید. روش دیگر استفاده از اتصال Wi-Fi می باشد. در این روش کاربر می بایست دکمه Scan  که در گوشه سمت راست برنامه MirroGo قرار دارد ، را انتخاب نماید و سپس کد QR را جهت بر قرار ارتباط میان گوشی و رایانه اسکن نماید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 31 مگابايت به همراه کرک
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید.
  • از نرم افزار خارج شوید ( در قسمت تسکبار ویندوز روی ایکون نرم افزار کلیک راست کنید و Exit بزنید )
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید
  • یک اکانت بسازید و وارد شوید یا از اکانت فیسبوک یا تویتر و... استفاده کنید.