در حال بارگذاری...

ApowerMirror 1.6.5.2 کنترل صفحه گوشی اندروید و آیفون در ویندوز

موبایل SalaR 230942 8 اسفند 1400
ApowerMirror ApowerMirror نرم افزاری کاربردی جهت کنترل و نمایش صفحه گوشی اندرویدی و آیفون در سیستم عامل ویندوز است. امکان نصب و به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی با رایانه از طریق این برنامه برای کاربرانی که دارای گوشی ها و تبلت های با نسخه اندروید 5 و بالاتر هستند و همچنین برای هر گونه دستگاه iOS که دارای قابلیت AirPlay باشد ، وجود دارد. برنامه ApowerMirror امکان ضبط ویدیو ، گرفتن عکس و دیگر فایل های رسانه ای را از طریق گوشی موبایل و نمایش آن بر روی صفحه نمایشگر رایانه یا پروژکتور بی سیم فراهم می کند. یکی دیگر از امکانات برنامه ApowerMirror حالت های نمایش مختلف از جمله حالت تمام صفحه یا حالت صفحه افقی است که گزینه های مختلفی را از نظر نحوه نمایش در اختیار کاربر قرار می دهد که در نهایت موجب نمایش هر چه بهتر صفحه گوشی بر اساس نیاز کاربر می شود.
نرم افزار ApowerMirror کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از موس و صفحه کلید ، صفحه نمایش گوشی خود را کنترل و مدیریت نماید ، به عنوان مثال پیام های واتس اپ یا پیامک های خود را مشاهده نماید. ApowerMirror یکی از برنامه های ضروری برای دوستداران بازی های اندرویدی است ، زیرا این برنامه امکان اجرای این بازی ها بر روی صفحه نمایشگر رایانه را بدون نیاز به شبیه ساز یا روت گوشی ارائه می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 146 مگابايت ( کرک شده )

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11