در حال بارگذاری...

بازی جذاب سربازان کوچک Tiny Troopers برای PC

بازی harc98 54258 8 شهریور 1391
Tiny Troopers  شما را به عنوان فرمانده گروه کوچکی از سربازان قرار می دهد که باید آن ها را در 30 ماموریت مرگبار با اهداف متنوع از قبیل نابودی سازه های زرهی دشمن، نجات گروگان ها ، ازبین بردن ژنرال های دشمن و ...هدایت کنید.سربازان شما در حین این ماموریت ها با گارد پیاده نظام دشمن، تک تیراندازان، مین ها و حتی تانک ها مواجه می شوند. در این مسیر تلافات شما قطعا زیاد خواهد بود اما همیشه سربازانی فداکار و آماده خدمت جهت انجام ماموریت های محوله در صف پیوستن به گروه شما می باشند. قطعا سربازهای نجات یافته از هر ماموریت تجربیاتی گرانبها را با خود در ماموریت های بعدی به همراه می برند. برای اینکه شانس نجات سربازان خود در هر ماموریت را افزایش دهید باید آن ها ار به سلاح ها و تجهیزات دیگر مجهز کنید و با پشتتیبانی هوایی از آنها این تجهیزات را در کمتزین زمان ممکن در میدان نبرد به آن ها برسانید.
 
نام بازی:  Tiny Troopers
پلتفورم :  pc
ژانر:  Action, Strategy, Indie
زبان:  English
فرمت فایل :  exe
ناشر:  Iceberg Interactive
حمایت توسط :  Kukouri

 soft98 

 

 

توضیحات :

  • این بازی کرک شده است.
  • این بازی توسط گروه Unleashed فشرده شده است.
  • این بازی فقط شامل زبان انگلیسی هست و سایر زبان ها حذف شده است.
  • فایل رو از حالت فشرده خارج کنید و اقدام به نصب کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )