در حال بارگذاری...

Driver San Francisco + Update 1.04 بازی راننده در سن فرانسیسکو

بازی SalaR 239081 1 بهمن 1390

Driver San Francisco  نام بازی اکشن و ماموریتی می باشد که به تازگی توسط کمپلنی محبوب Ubisoft طراحی و منتشر شده است. این نسخه نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات گوناگونی کرده است طوری که تمام نكات دوست داشتنی شماره های قبل را نگه داشته و با ارتقاء دادن آن ها و اضافه كردن عناصر دیگر یك بازی بسیار سرگرم كننده تیدیل شده است. شما در این بازی طبق معمول توسط شخصیت همیشگی بازی یعنی جان تنر (John Tanner) داستان بازی را ادامه می دهید . موضوع بازی از آنجایی شورع می شود که چند ماه از وقایع Driv3r گذشته و پس از دستگیر كردن جریکو (Jericho) در استانبول، تنر رقیب قدیمی خود را شكست داده و در شهر سن فرانسیسكو روزهای معمولی خود را می گذراند. اما جریكو برنامه ای بزرگتر دارد. او با كمك چندین دستیار، موفق می شود از زندان فرار كند و طی یك تعقیب و گریز با تنر، جریكو موفق می شود تنر را شكست دهد و ضربه ای سنگین به او بزند. در ادامه شما با اتفاقات جذاب و هیجانی فراوانی روبر خواهید شد.در بازی از موتور گرافیکی پر قدرتی استفاده شده است که فریم بازی خیلی عالی است و هیچگاه افتی در آن مشاهده نمی كنید. موسیقی های بازی از دو دسته تشكیل شده اند، موسیقی های لایسنس شده و موسیقی های رسمی بازی كه همه به سبك دهه 70 هستند و رادیو بازی تعداد متنوعی از آهنگ ها را دارد.

 
اطلاعاتی در مورد بازی Driver San Francisco : 


شرکت سازنده : کمپانی Ubisoft Reflections
شرکت منتشر کننده : کمپانی Ubisoft
تاریخ انتشار : 3 سپتامبر 2011
ژانر بازی : رانندگی ، ماموریتی
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی 12 سال و بالاتر


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )