در حال بارگذاری...

Algodoo 2.0.1 - بازی با فیزیک

بازی sp.ps1350 47917 1 شهریور 1390

Algodoo 2.0.1  مدت ها بعد از بازي دو بعدی و محبوب گودال شن بازی Phun که توسط Emil Ernerfeldt طراحی و ساخته شده بود، Algodoo  برای طرفداران این بازی تولید شد.
در واقع Algodoo یک بازی متفاوت و با محیط دو بعدی شبیه سازی شده کارتونی است که در آن می توانید به طور کاملاً تعاملی به شبیه سازی قانون های فیزیکی و حرکتی ساده دنیای واقعی بپردازید. این بازی به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان و مخصوصاً دانش آموزان برای به کارگیری توانایی ها و خلاقیت های خود تشویق شوند. Algodoo را می توان بازی سرگرم کننده ای نامید که به ترکیبی از علم و هنر پرداخته است تا بتوان با طراحی، ساخت و بررسی سیستم های فیزیکی و قانون های کلی مربوط به مباحثی مانند حرکت، نیروها، جرم و چگالی، به افزایش میزان یادگیری دانش آموزان نیز کمک نمود.


ویژگی های بازی  Algodoo 2.0.1  : 

  • شامل ابزارهای ابتدایی و ساده‌ی طراحی دو بعدی، مانند: ابزارهای ایجاد چند ضلعی، برش، برس، جعبه، دایره، چرخ دنده، سطح، زنجیره، فنر، تثبیت، لولا، ردیاب و قلم لیزر
  • امکان تغییر سرعت، جاذبه، شکستن، اشیاء برش، آب و برنامه نویسی
  • دارای دو حالت تعلیمی و شبیه‌سازی
  • لذت بردن از مشاهده عینی نتیجه کارتان
  • آزمایشگاهی برای فیزیک دو بعدی و به صورت کاملاً زنده
  • بسیار سرگرم کننده و آموزنده
  • و ...

محیط جذاب بازي دارای ابزارهای ساده نقاشی است که شما با کمک کلیک های ماوس، درگ و دراپ، رنگ های متنوع و مدل هایی مانند اجسام جامد یا مایعات، زنجیرها، چرخ دنده ها، نیروی جاذبه و اصطکاک، چشمه ها، لولا، قفل و کلید، موتورها، اشعه لیزر و اپتیک و ... قادر باشید شبیه سازی های حرفه ای انجام دهید.
دو حالت کلی تعلیمی (Education) و فیزیک (Physics) در این نسخه از این بازی وجود دارد.
که در حالت اول، محیط برنامه به صورت ساده طراحی شده و شامل ویژگی هایی مانند مرور تصویر، بارگذاری و ایجاد درس های موجود در Algodoo و یا بررسی فیزیک به وسیله‌ی نمودارها و تجسم نیروها، سرعت، شتاب و ... می باشد.
و در حالت دوم محیط برنامه برای شبیه‌سازی دنیای واقعی طراحی شده است که شما در آن می‌توانید ایده‌های خود در زمینه‌ی فیزیک را طراحی و آزمایش کنید.
در این محیط، اختراعات شما همانند دنیای واقعی کار خواهند کرد و شما می‌توانید با زدن دکمه‌ی Play در برنامه، چگونگی عملکرد آنها در دنیای واقعی را درون محیطی دو بعدی مشاهده کنید و حتی آنها را با دیگر علاقمندان به فیزیک، در Algobox به اشتراک گذارید.
به طور مثال اگر یک سطح شیب‌دار و یک دایره در بالای آن طراحی کنید، پس از فشردن دکمه Play، دایره بر روی آن سطح افتاده و قل می‌خورد، می‌توانید همزمان با پخش، آن دایره را برداشته و دوباره روی سطح شیب‌دار قرار دهید تا به صورت خودکار دوباره قل بخورد. یا مکان یا جهت سطح شیب‌دار را تغییر دهید و ببینید که دایره چطور عکس العمل نشان می‌دهد. حتی اگر در صحنه‌ای که ساخته‌اید، اشیاء متحرک دیگری وجود داشته باشند، پس از فشردن دکمه‌ی پخش، در صورتی که دایره را به آنها بزنید، جا به جا شده و تغییر مکان می‌دهند.

 

توضیحات :

  • فایل Algodoo را اجرا کرده و نرم‌افزار را نصب نمایید .
  • فایل Keygen_Algodoo_for_Education و یا Keygen_Algodoo_Physics را اجرا نموده و پس از دادن نام  و E-Mail مورد نظر ، سریال برنامه را دریافت کنید
  • پس از اجرای Algodoo ، به منوی فایل ، گزینه‌ی ثبت نرم افزار بروید و با استفاده از سریالی که دریافت کرده بودید آن را ثبت کنید.
  • برای نسخه Mac این نرم‌افزار ، از سریالهای موجود در فایل Serials.txt استفاده کنید

 

 


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )