در حال بارگذاری...

الوپیک 4.1.0 + راننده 4.4.0 پیک موتوری اینترنتی اندروید

Alopeyk الوپیک اپلیکیشن سفارش پیک موتوری، از طریق اینترنت و با استفاده از تلفن همراه است. با استفاده از اپلیکیشن الوپیک میتوانید در کوتاه ترین زمان  در هر کجای تهران که باشید درخواست پیک موتور برای ارسال بسته خود را ثبت کنید و از لحظه سفارش تا رسیدن مرسوله به مقصد، حرکت پیک را روی نقشه به صورت زنده دنبال کنید تا از رسیدن مرسوله با سرعت و دقت کافی به مقصد مطمئن شوید. با «الوپیک» نه تنها دغدغه ارسال و ردیابی مرسوله را نخواهید داشت بلکه پرداخت هزینه پیک نیز به صورت انلاین بوده و شما می توانید از اعتبار حسابتان در الو پیک استفاده کنید. هزینه الو پیک کمتر از سایر پیک های موتوری در نظر گرفته شده و با پرداخت آنلاین دیگر خیالتان از چانه زدن با پیک راحت است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه مسافر
دانلود با حجم 23 مگابايت
نسخه راننده
دانلود با حجم 22 مگابايت

قابل نصب در اندروید 4.4 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)