در حال بارگذاری...

استادکار 3.3.2 + نسخه همکار 4.2.6 سفارش آنلاین خدمات منزل

Ostadkar استادکار مرجع آنلاین خدمات منزل و محل کار است؛ مکانی برای یافتن متخصصان خوش‌نام. استادکار دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و با شفافیت قیمت‌ها و بالا بردن کیفیت خدمات، موجب رضایت خاطر شما می‌شود. با سفارش آنلاین خدمات و دسترسی سریع به هزاران متخصص قابل اعتماد، تجربه متفاوت و هوشمندانه‌ای از دریافت صدها خدمت منزل، ساختمان و خودرو خواهید داشت. استادکار، انتخابی برای آسایش زندگی شماست.سفارش تمامی خدمات مربوط به منزل و محل کار از استادکار امکان‌پذیر است. برای سفارش آنلاین خدمات نظافت و شستشو، حمل بار و اسباب‌کشی، خدمات تاسیسات و تزئینات ساختمانی، سرویس و تعمیر لوازم منزل، خدمات مربوط تعمیر و نگهداری خودرو و بسیاری از خدمات دیگر می‌توانید از استادکار کمک بگیرید. استادکار در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج فعال است و به زودی حوزه فعالیت خود را به سراسر ایران گسترش می‌دهد.
برخی ویژگی‌ های استادکار
  • دسترسی همیشگی به متخصصان قابل اعتماد و خوش‌نام
  • مشاوره و کارشناسی رایگان برای بسیاری از خدمات
  • شفافیت قیمت‌ها و هزینه‌های دریافت خدمات
  • انتخاب آگاهانه متخصصان بر اساس امتیاز و نظر کاربران دیگر
  • کیفیت بالای خدمات دریافتی توسط نیروهای مجرب
  • پشتیبانی قوی استادکار در تمام مراحل انجام خدمت
  • ثبت سفارش و لغو سفارش کاملا رایگان

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه مشتری
دانلود با حجم 3 مگابايت
نسخه همکار
دانلود با حجم 22 مگابايت

قابل نصب در اندروید 4.1 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در بـازار
 (4.4/5)