در حال بارگذاری...

O&O FileErase 14.7.610 حذف امن فایل ها و پوشه ها

O O FileErase O&O FileErase نرم افزار قدرتمندی در زمینه حذف فایل ها و پوشه ها در سریعترین زمان ممکن می باشد. با استفاده از برنامه O&O FileErase می توان سطح امنیتی مورد نظر برای حذف اطلاعات را انتخاب کرده و فایل ها مورد نظر را به صورت امن حذف کرد. اطلاعات حذف شده حتی با کمترین سطوح امنیتی توسط این برنامه قابلیت بازیابی توسط نرم افزارهای ریکاوری موجود را ندارد و از همین جهت موجب اطمینان حاصل نمودن از حفاظت از حریم خصوصی کاربر می شود. با گذشت زمان ، فایلهای شخصی و کاری زیادی بر روی رایانه ایجاد و جمع می شوند و اگر نیاز به این فایل ها نداشته باشیم ، چه کاری باید انجام دهیم؟ صرفاً حذف کردن آن ها می تواند حریم خصوصی کاربر را به خطر بیندازد.
استفاده از نرم افزار O&O FileErase به عنوان مثال برای حذف اطلاعات شخصی و حساسی مانند عکس ها یا ویدیو های خصوصی قبل از به اشتراک گذاری یا فروختن رایانه به کار می رود. از طرفی اطلاعات پاک شده با استفاده از سطوح امنیتی متوسط و بالا توسط این برنامه قابلیت بازیابی در آزمایشگاه های بازیابی داده ها یا توسط افراد حرفه ای را ندارد و از این جهت می تواند روش مطمئنی برای حذف اطلاعات حساس مالی و شرکت ها باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 38 مگابايت به همراه keygen
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید
  • از قسمت Product نرم افزار FileErase را انتخاب کنید
  • از قسمت Edition نوع لایسنس را انتخاب کنید
  • سپس روی دکمه Register کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10