در حال بارگذاری...

Namosofts Data Recovery 2.7 بازیابی سریع اطلاعات

Namosofts Data Recovery


Namosofts Data Recovery  نام یکی از این نرم افزار ها بوده که به شما کمک می کند در ساده ترین و سریع ترین روش ممکن اطلاعاتی را که چه در اثر یک اشتباه و چه به خاطر یک خرابکاری از دست داده داده اید را زنده نموده و بتوانید دوباره همانند گذشته از آنها استفاده کنید . طراحان این نرم افزار که مطالعات بسیاری بر روش ها و الگوریتم های ریکاوری داده ها داشته اند توانسته اند از اندوخته های خود در بهترین نحو ممکن نرم افزاری را به وجود آورند که اکنون در ضمره تاثیرگذارترین و بهترین نرم افزار های ریکاوری به حساب آید . مهم نیست فایل شما در اثر حذف معمولی ، فرمت کردن درایو یا تغییر پارتیشن از دست رفته باشد ، مهم این است که برای Namosofts Data Recovery هیچ تفاوتی نداشته و می تواند از تمامی آنها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کند . با پشتیبانی از فرمت های سیستمی FAT32 ، FAT12 ، ‌FAT16 و NTFS  تقریبا هیچ درایوی را نمی توانید پیدا کنید که این نرم افزار نتواند اطلاعات را از روی آنها ریکاوری کنید .



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )