در حال بارگذاری...

Apeaksoft Data Recovery 1.6.8 Win/Mac + Portable بازیابی اطلاعات حذف شده

Apeaksoft Data Recovery Apeaksoft Data Recovery نرم افزاری جهت بازیابی فایل‌های حذف شده می‌باشد. هرگاه که به اشتباه فایل مهمی را حذف کنید و یا با فرمت کردن هارد درایو یا کرش سیستم فایلی را از دست دهید، دیگر نگران فایل‌های از دست رفته خود نباشید. برنامه Apeaksoft Data Recovery راه‌کارهای پیشرفته‌ای را جهت بازگردانی فایل‌ها ارایه می‌نماید. این برنامه به راحتی قادر به بازیابی تمامی فایل‌های کامپیوتر، سطل بازیافت، هارد درایو، فلش درایو، مموری کارت و … می‌باشد. همچنین قادر به بازیابی فایل‌ها از حافظه های با فایل سیستمی NTFS، FAT16، FAT32، exFAT، EXT و … می‌باشد ‌ هر گونه فایل رایج به وسیله این برنامه قابل بازگردانی می‌باشد.
فایل‌هایی نظیر تصویر موسیقی، ویدئو، اسناد متنی، ایمیل و سایر فایل‌ها. در مقایسه با سایر ابزارهای بازگردانی فایل در ویندوز، این برنامه قادر به اسکن فایل های حذف شده با سرعت نسبتا بالایی می‌باشد. هنگامی که ویدیو، عکس، موسیقی، سند متنی، ایمیل حذف شده و … را کامپیوتر خود بازگردانی می‌کنید، این برنامه هیچکدام از آن‌ها را ذخیره نمیکند و ۱۰۰٪ امنیت حریم خصوصی کاربران را تضمین می‌کند. به علاوه می‌توان زمانی که برنامه در حال اسکن می‌باشد به طور جداگانه فایل‌های یافت شده را بازگرداند. از دست دادن اطلاعات ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد مانند فرمت اشتباهی درایوها، عملیات ناموفق، حذف پارتیشن، کرش ناگهانی برنامه‌ها، عدم دسترسی به درایو، حمله ویروس و … .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • Windows 11/10/8.1/8/7/Vista/XP(SP2 or later)
  • macOS 10.10 or later (Apple Silicon compatible)