در حال بارگذاری...

Epubor All DRM Removal 1.0.22.225 حذف DRM از کتاب الکترونیکی

نرم افزار ویندوز / ابزار PDF SalaR 22716 14 فروردین 1403
Epubor All DRM Removal Epubor All DRM Removal نرم افزاری کارآمد در زمینه حذف DRM (مدیریت حقوق دیجیتال) کتاب های الکترونیکی بوده که امکان حذف DRM از فایل های Adobe ، Kindle ، Nook ، کتابخوان الکترونیکی سونی ، Kobo و ... را فراهم می کند. با استفاده از برنامه Epubor All DRM Removal می توان چهار نوع از روش های DRM شامل Amazon Kindle ، Kobo ، B&N Nook و Adobe Adept را حذف نمود. تمامی فرآیندهای حذف DRM ترکیبی از حذف Kindle DRM ، حذف Adobe EPUB & PDF DRM و حذف Nook DRM می باشد (البته قابلیت پشتیبانی Apple iBooks را دارا نمی باشد). این برنامه قابلیت پشتیبانی از 80 درصد از کتاب های الکترونیکی در بازار را دارد و با استفاده از آن به راحتی می توان مدیریت حقوق دیجیتال اکثر کتاب های الکترونیکی را رمزگشایی کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان کشیدن و رها کردن جهت انتخاب فایل ها ، قابلیت تبدیل دسته ای فایل ها و فرآیند سریع رمزگشایی پیشرفته اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 49 مگابايت به همراه keygen
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 1.0.18.707

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین نرم‌افزار خواندن فایل PDF

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و بوسیله ایمیل و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11