در حال بارگذاری...

FlipCreator 5.1.0.2 All Edition + Portable تبدیل تصاویر و PDF به مالتی مدیا

نرم افزار ویندوز / ابزار PDF SalaR 55070 29 مرداد 1398
FlipCreator FlipCreator یک نرم افزار انتشار الکترونیکی است که اجازه می دهد شما نشریه های الکترونیکی تعاملی از فایل های PDF و تصویر ایجاد کنید.این نرم افزار دارای یک رابط کاربری آسان می باشد و شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس یک نشریه الکترونیکی ایجاد کنید. حتی اگر شما تا به حال از این برنامه استفاده نکرده باشید می توانید به آسانی و در عرض چند دقیقه، بدون نیاز به هیچ آموزش خاصی کار خود را به اتمام برسانید.می توان لینک ها را در هر صفحه ای درج کرد. لینک ها می تواند در هر موقعیتی با هر سایزی قرار بگیرد. همچنین شما می توانید آنها را در هر موقعیت و سایزی به آسانی و تنها با عملیات drag & drop تنظیم کنید. شما می توانید یک آهنگ خاصی را برای background مشخص کنید که زمانی که خواننده نشریه های الکترونیکی شما را برای خواندن باز می کند به صورت اتوماتیک آهنگ صوتی پخش شود. حتی شما می توانید برای هر صفحه آهنگ صوتی متفاوتی قرار دهید.
FlipCreator تجزیه و تحلیل و واردات جدول محتویات فایل های PDF را پشتیبانی می کند و بعد از آن شما می توانید جدول وارداتی محتویات را ویرایش کنید. حتی اگر شما می خواهید آن را خودتان ایجاد کنید و از جدول محتویات فایل های PDF استفاده نکنید، این نرم افزار به شما کمک می کند که جدول محتویات را برای نشریه های دیجیتالی خود ایجاد کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
System Requirements
  • Windows 10, 8, 7, Vista, XP or 2000
  • Pentium 4 or higher
  • 200 MB Hard Drive
  • 512 MB RAM